Please use this identifier to cite or link to this item:
http://rep.ksma.ks.ua/jspui/handle/123456789/2218
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Золотаренко, В.Ф. | |
dc.contributor.author | Zolotarenko, V. | |
dc.contributor.author | Кущенко, Ю.О. | |
dc.contributor.author | Кущенко, Ю.А. | |
dc.contributor.author | Kuschenko, Y. | |
dc.contributor.author | Бараненко, Г.О. | |
dc.contributor.author | Baranenko, G.O. | |
dc.date.accessioned | 2021-06-10T07:00:22Z | |
dc.date.accessioned | 2024-06-12T15:38:57Z | - |
dc.date.available | 2021-06-10T07:00:22Z | |
dc.date.available | 2024-06-12T15:38:57Z | - |
dc.date.issued | 2021 | |
dc.identifier.citation | Золотаренко В., Кущенко Ю., Бараненко Г. Особливості безпечного буксирування суден лагом. Вітчизняна наука на зламі епох: проблеми та перспективи розвитку: матеріали Всеукр.наук.-практ. інтернет-конф., (Переяслав, 21 травня 2021 р.) Вип. 70, 185-191 | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://rep.ksma.ks.ua/jspui/handle/123456789/2218 | - |
dc.description | Міжнар. наук.-практ. інтернет - конф. | uk_UA |
dc.description.abstract | Сила дрейфу і обертання судна буде залежати від методу зчіпки, борта швартування, розташування їх ДП відносно один одного. У статті розглядається розрахунок тягової сили і сили виникаючої на кермі буксира в складі жорстко зчепленого каравану. Сила дрейфа и вращения судна будет зависеть от метода сцепки, борта швартовки, расположение их ГП относительно друг друга. В статье рассматривается расчет тяговой силы и силы возникающей на руле буксира в составе жестко сцепленного каравана. The force of drift and rotation of the vessel will depend on the method of coupling, mooring board, the location of their BF relative to each other. The article considers the calculation of traction and force arising at the wheel of a tug as part of a rigidly coupled caravan. | uk_UA |
dc.language.iso | other | uk_UA |
dc.publisher | Переяслав | uk_UA |
dc.relation.ispartofseries | УДК: 656.618:6295.067; | |
dc.subject | буксирний склад | uk_UA |
dc.subject | центр тяжіння | uk_UA |
dc.subject | керованість | uk_UA |
dc.subject | швидкість | uk_UA |
dc.subject | тяга буксира | uk_UA |
dc.subject | буксирный состав | uk_UA |
dc.subject | центр тяжести | uk_UA |
dc.subject | управляемость | uk_UA |
dc.subject | скорость | uk_UA |
dc.subject | тяга буксира | uk_UA |
dc.subject | towing composition | uk_UA |
dc.subject | center of gravity | uk_UA |
dc.subject | controllability | uk_UA |
dc.subject | speed | uk_UA |
dc.subject | traction of the tug | uk_UA |
dc.title | Особливості безпечного буксирування суден лагом | uk_UA |
dc.title.alternative | Особенности безопасного буксировки судов лагом | uk_UA |
dc.title.alternative | Features of safe towing of ships lagged | uk_UA |
dc.type | Thesis | uk_UA |
Appears in Collections: | Кафедра безпеки життєдіяльності та професійно-прикладної фізичної підготовки |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Zolotarenko_speed.pdf | 534.4 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.