Please use this identifier to cite or link to this item:
http://rep.ksma.ks.ua/jspui/handle/123456789/212
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Волошинов, С.А. | - |
dc.contributor.author | Voloshynov, S.A. | - |
dc.date.accessioned | 2019-10-23T07:47:38Z | - |
dc.date.available | 2019-10-23T07:47:38Z | - |
dc.date.issued | 2010 | - |
dc.identifier.citation | Волошинов С.А. Алгоритмічна підготовка судноводіїв в умовах інформаційно-комунікаційного педагогічного середовища / С.А. Волошинов // Інформаційні технології в освіті : [зб. наук. праць / ред. кол.: Співаковський О.В. (гол.ред.) та ін.]. – Херсон : Вид-во ХДУ, 2010. – Вип. 4(8) – С. 103 – 108. DOI : 10.14308/ite000211 | uk_UA |
dc.identifier.issn | 2306-1707 | - |
dc.identifier.uri | http://rep.ksma.ks.ua/jspui/handle/123456789/212 | - |
dc.description | Категорія В | uk_UA |
dc.description.abstract | В статті розглядаються питання алгоритмічної підготовки судноводіїв в умовах інформаційно-комунікаційного педагогічного середовища. Для викладання алгоритмізації та програмування пропонується використовувати інтегроване середовище вивчення курсу «Основи алгоритмізації та програмування» (http://weboap.ksu.ks.ua), що розроблено в НДІ ІТ Херсонського державного університету. | uk_UA |
dc.language.iso | other | uk_UA |
dc.publisher | ХДУ | uk_UA |
dc.relation.ispartofseries | УДК : 370 + 378.1 + 681.142; | - |
dc.subject | алгоритмічна підготовка | uk_UA |
dc.subject | судноводії | uk_UA |
dc.subject | інформаційно-комунікаційне педагогічне середовище | uk_UA |
dc.title | Алгоритмічна підготовка судноводіїв в умовах інформаційно-комунікаційного педагогічного середовища | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Appears in Collections: | Кафедра суднових комп’ютерних систем та мереж |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Voloshynov_algorithmic_training.pdf | 321.27 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.