Please use this identifier to cite or link to this item:
http://rep.ksma.ks.ua/jspui/handle/123456789/2066
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Букетов, А.В. | - |
dc.contributor.author | Букетов, А.В. | - |
dc.contributor.author | Сметанкін, С.О. | - |
dc.contributor.author | Сметанкин, С.А. | - |
dc.contributor.author | Чернявська, Т.В. | - |
dc.contributor.author | Чернявская, Т.В. | - |
dc.contributor.author | Браїло, М.В. | - |
dc.contributor.author | Браило, Н.В. | - |
dc.contributor.author | Сапронов, О.О. | - |
dc.contributor.author | Сапронов, А.А. | - |
dc.contributor.author | Соценко, В.В. | - |
dc.contributor.author | Соценко, В.В. | - |
dc.contributor.author | Юренін, К.Ю. | - |
dc.contributor.author | Юренин, К.Ю. | - |
dc.contributor.author | Кулініч, В.Г. | - |
dc.contributor.author | Кулинич, В.Г. | - |
dc.contributor.author | Якущенко, С.В. | - |
dc.contributor.author | Якущенко, С.В. | - |
dc.contributor.author | Яцюк, В.М. | - |
dc.contributor.author | Яцюк, В.М. | - |
dc.date.accessioned | 2021-04-16T08:49:16Z | - |
dc.date.available | 2021-04-16T08:49:16Z | - |
dc.date.issued | 2021 | - |
dc.identifier.citation | Метод підвищення ресурсу роботи устаткування річкового та морського транспорту за рахунок використання модифікованих захисних антикорозійних покриттів: монографія / Букетов А.В., Сметанкін С.О., Чернявська Т. В., Браїло М. В., Сапронов О.О., Соценко В. В., Юренін К. Ю., Кулініч В. Г., Якущенко С. В., Яцюк В. М. – Херсон : ХДМА, 2021. – 128 с. | uk_UA |
dc.identifier.issn | 978-966-2245-69-1 | - |
dc.identifier.uri | http://rep.ksma.ks.ua/jspui/handle/123456789/2066 | - |
dc.description | Монографія | uk_UA |
dc.description.abstract | Монографія присвячена вирішенню науково-технічної задачі, яка полягає у збільшенні ресурсу роботи технологічного устаткування водного транспорту за рахунок використання розроблених модифікованих захисних антикорозійних покриттів, а також у встановленні закономірностей взаємозв’язку фізико-механічних, теплофізичних та антикорозійних властивостей зі структурою матеріалів, яку регулюють прогнозованим уведенням у зв’язувач добавок за оптимального вмісту. Доведено необхідність використання модифікуючої добавки у вигляді дисперсних часток фітинової кислоти як органічного екологічно чистого продукту для поліпшення когезійної міцності й антикорозійних властивостей епоксидних композитів для захисних покриттів. Установлено вплив синтезованої залізо-карбідної шихти у вигляді суміші заліза, карбідів заліза і титану на властивості композитів. Вивчено фізико-хімічну взаємодію на межі розділу фаз «полімерна матриця – дисперсна добавка». На основі проведених експериментів та аналізу отриманих даних розроблено антикорозійні епоксикомпозитні покриття для відновлення деталей технологічного устаткування морського та річкового транспорту. Монографія призначена для широкого кола науковців, інженерно-технічних працівників і аспірантів, які займаються формуванням, дослідженням та практичним застосуванням епоксикомпозитних матеріалів, зокрема для відновлення елементів засобів транспорту, а також для студентів відповідних спеціальностей. Монография посвящена решению научно-технической задачи, которая заключается в увеличении ресурса работы технологического оборудования водного транспорта за счет использования разработанных модифицированных защитных антикоррозионных покрытий, а также в установлении закономерностей взаимосвязи физико-механических, теплофизических и антикоррозионных свойств со структурой материалов, которую регулируют прогнозируемым введением в связующее добавок при оптимальном содержании. Доказана необходимость использования модифицирующей добавки в виде дисперсных частиц фитиновой кислоты в качестве органического экологически чистого продукта для улучшения когезионной прочности и антикоррозийных свойств эпоксидных композитов для защитных покрытий. Установлено влияние синтезированной железо-карбидной шихты в виде смеси железа, карбидов железа и титана на свойства композитов. Изучены физико-химическое взаимодействие на границе раздела фаз «полимерная матрица – дисперсная добавка». На основе проведенных экспериментов и анализа полученных данных разработаны антикоррозионные эпоксикомпозитные покрытия для восстановления деталей технологического оборудования морского и речного транспорта. Монография предназначена для широкого круга ученых, инженерно-технических работников и аспирантов, занимающихся формированием, исследованием и практическим применением эпоксикомпозитных материалов, в частности для восстановления элементов средств транспорта, а также для студентов соответствующих специальностей. | uk_UA |
dc.language.iso | other | uk_UA |
dc.publisher | ХДМА | uk_UA |
dc.relation.ispartofseries | УДК: 667.648.2:656.6:629.5; | - |
dc.subject | Устаткування | uk_UA |
dc.subject | Оборудование | uk_UA |
dc.subject | транспорт | uk_UA |
dc.subject | транспорт | uk_UA |
dc.subject | покриття | uk_UA |
dc.subject | покрытие | uk_UA |
dc.title | Метод підвищення ресурсу роботи устаткування річкового та морського транспорту за рахунок використання модифікованих захисних антикорозійних покриттів | uk_UA |
dc.title.alternative | Метод повышения ресурса работы оборудования речного и морского транспорта за счет использования модифицированных защитных антикоррозионных покрытий | uk_UA |
dc.type | Book | uk_UA |
Appears in Collections: | Навчально-методична література |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Букетов А. В., Сметанкін С. О., Чернявська Т. В. Метод підвищення ресурсу роботи устаткування річкового .pdf | 37.85 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.