Please use this identifier to cite or link to this item: http://rep.ksma.ks.ua/jspui/handle/123456789/166
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorЦиганенко, О.А.-
dc.contributor.authorЦыганенко, О.А.-
dc.contributor.authorTsyganenko, O.A.-
dc.date.accessioned2019-10-17T13:11:40Z-
dc.date.available2019-10-17T13:11:40Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.citationTsyganenko O.A. Specific Requirements Associated with Teaching English for Specific Purposes Provided to Maritime Cadets. / Молодий вчений: Науковий журнал. – Херсон: Гельветика, 2019. – № 7.2 (71.2). – С. 156–159.uk_UA
dc.identifier.issn2304-5809-
dc.identifier.urihttp://rep.ksma.ks.ua/jspui/handle/123456789/166-
dc.descriptionМіжнародна науково-практична конференціяuk_UA
dc.description.abstractThis article considers the acquisition of knowledge, skills, and the formation of core competences that will ensure the most productive functioning of an individual in society. Since English is one of the specialized subjects at the maritime institution, special attention should be paid to the initial stage of education in order to lay a firm foundation of language skills, form the foundation of the communicative competence, and ensure human development of cadets. The present study endeavors to solve the issue of better-quality language teaching at the general professional stage of the maritime education when a major challenge is to master the general professional vocabulary of the maritime technical sphere in order to prepare cadets to the stage of specialization. У даній статті розглянуто набуття знань, умінь і формування ключових компетенцій, які забезпечать особистості найбільш продуктивне функціонування в суспільстві. Найбільш дієвим методом навчання іноземній мові як обов'язкового компоненту професійної підготовки майбутніх фахівців морської технічної сфери є компетентнісний підхід, основною метою якого є формування іншомовної комунікативної компетенції, тобто здатності здійснювати іншомовне спілкування з представниками іншої культури англійською мовою. Показано, що оскільки в морському вузі дисципліна «Англійська мова» є одним з профільних предметів, необхідно особливу увагу приділити саме початковому етапу навчання, на якому необхідно закласти міцний фундамент мовних знань, сформувати основи комунікативної компетенції і забезпечити гуманітарний розвиток курсантів. Навчання мови на першому ступені морської освіти має сприяти планомірному розвитку компонентів іншомовної комунікативної компетенції, остаточне формування якої в складі професійної компетенції завершується до кінця навчання у ВНЗ і означає: здатність і готовність морського фахівця володіти усним і письмовим спілкуванням в професійному та громадському житті; володіння інформаційними технологіями і здатністю критичного осмислення потоку інформації; усвідомлення необхідності навчатися протягом усього життя. В даному дослідженні зроблена спроба вирішення проблеми більш якісного мовного навчання на загально-професійному етапі морської освіти, коли основним завданням для учнів є оволодіння загально-професійною лексикою морської технічної сфери для підготовки до етапу спеціалізації. Було проведено аналіз умов конкретної навчальної ситуації на прикладі Херсонської державної морської академії. Також були вивчені тенденції, які сприяють утворенню нового педагогічного мислення. В этой статье рассматривается приобретение знаний, навыков и формирование основных компетенций, которые обеспечат наиболее продуктивное функционирование личности в обществе. Поскольку английский язык является одним из специализированных предметов в морском учреждении, особое внимание следует уделить начальной стадии обучения, чтобы заложить прочную основу языковых навыков, сформировать основу коммуникативной компетенции и обеспечить развитие курсантов. Настоящее исследование направлено на решение проблемы более качественного обучения языку на общепрофессиональном этапе морского образования, когда основной задачей является овладение общепрофессиональным словарным запасом в морской технической сфере с целью подготовки курсантов к этапу специализации.uk_UA
dc.language.isoenuk_UA
dc.publisherГельветикаuk_UA
dc.relation.ispartofseriesУДК: 378.016;-
dc.subjectEnglish for Specific Purposesuk_UA
dc.subjectKherson State Maritime Academyuk_UA
dc.subjectMaritime Englishuk_UA
dc.subjectcommunicative approachuk_UA
dc.subjecttraining programmeuk_UA
dc.subjectпрофесійна англійська моваuk_UA
dc.subjectХерсонська державна морська академіяuk_UA
dc.subjectморська англійська моваuk_UA
dc.subjectкомунікативний підхідuk_UA
dc.subjectнавчальна програмаuk_UA
dc.subjectпрофессиональный английский языкuk_UA
dc.subjectХерсонская государственная морская академияuk_UA
dc.subjectморской английский языкuk_UA
dc.subjectкоммуникативный подходuk_UA
dc.subjectучебная программаuk_UA
dc.titleSpecific Requirements Associated with Teaching English for Specific Purposes Provided to Maritime Cadetsuk_UA
dc.title.alternativeОсобливі вимоги, пов'язані з викладанням англійської мови за професійним спрямуванням курсантам морських навчальних закладівuk_UA
dc.title.alternativeОсобые требования, связанные с преподаванием английского языка профессионального направления курсантам морских учебных заведенийuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Кафедра англійської мови з підготовки морських фахівців за скороченою програмою навчання

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Tsyganenko_maritimeenglish.pdf14.79 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.