Please use this identifier to cite or link to this item:
http://rep.ksma.ks.ua/jspui/handle/123456789/159
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Вербій, І.В. | - |
dc.contributor.author | Вербий, И.В. | - |
dc.contributor.author | Verbii, I.V. | - |
dc.date.accessioned | 2019-10-16T13:01:56Z | - |
dc.date.available | 2019-10-16T13:01:56Z | - |
dc.date.issued | 2016 | - |
dc.identifier.citation | Вербій І.В. Стратегії вивчення мови для студентів з низьким рівнем знань. Педагогічний альманах: збірник наукових праць. Херсон: КВНЗ «Херсонська академія неперервної освіти», 2016. Вип. 31. С. 78-83. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://rep.ksma.ks.ua/jspui/handle/123456789/159 | - |
dc.description.abstract | Стаття розглядає, яких студентів можна віднести до групи з низьким рівнем знання англійської мови, аналізує труднощі роботи з ними, а також характеризує стратегії, використовувані студентами як думки або дій для успішного вивчення мови. Стратегічна компетенція включає в себе вербальні й невербальні комунікативні стратегії, які використовуються для компенсації збоїв у комунікації або для її ефективного підвищення. Існують чинники, які зумовлюють низький рівень знань студента. Серед них – освітній рівень своєю рідною мовою, вроджений інтелект і мотивація до навчання. Індивідуальна особистість студента є ще одним фактором, який впливає на знання. Особистість відіграє значну роль у готовності студента брати участь у заходах, приймати виклики, використовуючи англійську мову, і ставати частиною більш великого співтовариства у групі. Використання групових стратегій є ефективним інструментом управління для забезпечення ефективного використання часу викладача і студента. Студенти можуть допомагати один одному, працюючи в парах, группах або в команді. Стратегіям з вивчення мови слід навчати студентів, щоб допомогти їм вчитися ефективніше. Вони використовуються для вирішення проблем у процесі вивчення мови. Це означає, що студент використовує стратегії, коли завдання є складним для нього і просто не може бути виконано автоматично. Разом із груповими, у статті розглядаються метакогнітивні та стратегії на основі завдань. Статья рассматривает, каких студентов можно отнести к группе с низким уровнем знания английского языка, анализирует трудности работы с такими студентами, а также характеризует стратегии, используемые студентами в качестве мыслей или действий для успешного изучения языка. Групповые стратегии являются инструментом для обеспечения эффективного использования времени преподавателя и студента. Студенты могут помогать друг другу, работая в парах, группах или в команде. Студентов следует обучать стратегиям изучения языков, чтобы помочь им учиться более эффективно. Все стратегии изучения языка используются для решения проблем в процессе изучения языка. Это означает, что учащийся использует стратегии, когда задание является сложным для него, и просто не может быть выполнено автоматически. Наряду с групповыми, в статье рассматриваются метакогнитивные и стратегии на основе заданий. The article analyzes what students have low-proficiency in English and investigates into challenges of work with such students. It is focused on language learning strategies as the thoughts or actions students use to complete learning tasks successfully. The use of grouping strategies is an effective management tool to provide efficient use of teacher and student time. Students can assist each other working in pairs, groups or as a team. Language learning strategies should be taught to students to help them become more effective learners, they are used for problem-solving during language learning. This means that the learner uses strategies when a task is challenging for him and cannot simply be accomplished automatically. Together with grouping strategies, metacognitive and task-based strategies have been highlighted in the work. | uk_UA |
dc.language.iso | en | uk_UA |
dc.publisher | КВНЗ «Херсонська академія неперервної освіти» | uk_UA |
dc.relation.ispartofseries | УДК: 378.016:811.111; | - |
dc.subject | стратегія вивчення мови | uk_UA |
dc.subject | студенти з низьким рівнем знань | uk_UA |
dc.subject | метакогнітивні стратегії | uk_UA |
dc.subject | групові стратегії | uk_UA |
dc.subject | стратегії на основі завдань | uk_UA |
dc.subject | стратегия изучения языка | uk_UA |
dc.subject | студенты с низким уровнем знаний | uk_UA |
dc.subject | метакогнитивные стратегии | uk_UA |
dc.subject | групповые стратегии | uk_UA |
dc.subject | стратегии на основе задач | uk_UA |
dc.subject | language learning strategy | uk_UA |
dc.subject | low-proficiency students | uk_UA |
dc.subject | metacognitive strategies | uk_UA |
dc.subject | grouping strategies | uk_UA |
dc.subject | task-based strategies | uk_UA |
dc.title | Language learning strategies for low-proficiency students | uk_UA |
dc.title.alternative | Стратегії вивчення мови для студентів з низьким рівнем знань | uk_UA |
dc.title.alternative | Стратегии изучения языка для студентов с низким уровнем знаний | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Appears in Collections: | Кафедра англійської мови в судноводінні |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Verbii_strategies.pdf | 624.27 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.