Please use this identifier to cite or link to this item: http://rep.ksma.ks.ua/jspui/handle/123456789/122
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorВолошинов, С.А.-
dc.contributor.authorНосов, П.С.-
dc.contributor.authorБень, А.П.-
dc.contributor.authorНовиков, А.В.-
dc.contributor.authorVoloshynov, S.A.-
dc.contributor.authorNosov, P.S.-
dc.contributor.authorBen, A.P.-
dc.contributor.authorNovikov, A.V.-
dc.date.accessioned2019-10-07T12:18:03Z-
dc.date.available2019-10-07T12:18:03Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.citationВолошинов С.А. Моделювання інтелектуальної діяльності особи що приймає рішення в умовах позаштатних ситуацій при управлінні судном / С.А. Волошинов, П.С. Носов, А.П. Бень, А.В.Новиков // Науковий вісник Херсонської державної морської академії : науковий журнал. – Херсон : Херсонська державна морська академія, 2017. - № 2 (17). – С. 138 – 144uk_UA
dc.identifier.issn2313-4763-
dc.identifier.urihttp://rep.ksma.ks.ua/jspui/handle/123456789/122-
dc.descriptionКатегорія Вuk_UA
dc.description.abstractУ статті розглядаються проблемні питання негативного прояву людського чинника на морському транспорті. Наукової гіпотезою в статті виступає зв’язок підвищеної суб’єктивної ентропії особи що приймає рішення і неадекватних рішень що тягнуть катастрофічні наслідки при управлінні судном. У статті пропонується ряд формальних залежностей заснованих на ентропійному підході, а також математична модель проявів суб’єктивної ентропії. У даній моделі передбачається застосування інтелектуальних інтерфейсів з метою попередження негативних наслідків шляхом ідентифікації суб’єктивної ентропії і впливу на її рівень. Основними елементами моделі виступають альтернативи прийняття рішень і чинники що впливають на підвищення і зниження рівня суб’єктивної ентропії. Передбачається, що рівень підвищення суб’єктивної ентропії залежить від значень інформативності альтернатив. Наведено висновки про підходи впливу на суб’єктивну ентропію при виконанні суб’єктом посадових обов’язків. В статье рассматриваются проблемные вопросы негативного проявления человеческого фактора на морском транспорте. Научной гипотезой в статье выступает связь повышенной субъективной энтропии лица принимающего решения и неадекватных решений влекущих катастрофические последствия при управлении судном. В статье предлагается ряд формальных зависимостей основанных на энтропийном подходе, а также математическая модель проявлений субъективной энтропии. В данной модели предполагается применение интеллектуальных интерфейсов с целью предупреждения негативных последствий путем идентификации субъективной энтропии и влияния на ее уровень. Основными элементами модели выступаю альтернативами принятия решений и факторы влияющие на повышение и понижение уровня субъективной энтропии. Предполагается, что уровень повышения субъективной энтропии зависит от значений информативности альтернатив. Приведены выводы о подходах влияния на субъективную энтропию при выполнении субъектом должностных обязанностей. The article deals with the problematic issues of the negative manifestation of the human factor in maritime transport. The scientific hypothesis in the article is the connection of the higher subjective entropy of the person making the decision and inadequate decisions that lead to catastrophic consequences in the management of the ship. The article proposes a number of formal dependencies based on the entropy approach, as well as a mathematical model of manifestations of subjective entropy. In this model, the use of intelligent interfaces is supposed to prevent negative consequences by identifying subjective entropy and influencing its level. The main elements of the model are alternatives to decision-making and factors that affect the rise and fall of subjective entropy. It is assumed that the level of increase in subjective entropy depends on the final values of the informative nature of the alternatives. Conclusions are made about the approaches to influence on subjective entropy when the subject performs official duties.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherХерсонська державна морська академіяuk_UA
dc.relation.ispartofseriesУДК 303.725.36:004;-
dc.subjectмоделюванняuk_UA
dc.subjectпозаштатні ситуаціїuk_UA
dc.subjectсуб'єктивна ентропіяuk_UA
dc.subjectлюдський факторuk_UA
dc.subjectмоделированиеuk_UA
dc.subjectвнештатные ситуацииuk_UA
dc.subjectсубъективная энтропияuk_UA
dc.subjectсубъективная энтропияuk_UA
dc.subjectmodelinguk_UA
dc.subjectчеловеческий факторuk_UA
dc.subjectsubjective entropyuk_UA
dc.subjecthuman factoruk_UA
dc.subjectextraordinary situationsuk_UA
dc.titleМоделювання інтелектуальної діяльності особи що приймає рішення в умовах позаштатних ситуацій при управлінні судномuk_UA
dc.title.alternativeМоделирование интеллектуальной деятельности лица принимающего решения в условиях внештатных ситуаций при управлении судномuk_UA
dc.title.alternativeModeling of intellectual activity of the person making the decision in the conditions of extraordinary situations at ship managementuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Кафедра суднових комп’ютерних систем та мереж

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Voloshynov_modeling.pdf440.95 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.