Please use this identifier to cite or link to this item: http://rep.ksma.ks.ua/jspui/handle/123456789/106
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorЮрженко, А.Ю.-
dc.contributor.authorYurzhenko, A.Y.-
dc.contributor.authorДягилева, О.С.-
dc.contributor.authorDiahyleva, O.S.-
dc.date.accessioned2019-09-22T18:23:14Z-
dc.date.available2019-09-22T18:23:14Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.citationДягилева О.С., Юрженко А.Ю. Електронний курс «English week 2018-2019» для організації позааудиторної роботи з англійської мови майбутніх суднових механіків, Іноземні мови / гол. ред. – Н.В. Майєр. – К : КНЛУ, 2019. - №3. – С. 34-42.uk_UA
dc.identifier.issn1817-8510-
dc.identifier.issn2616-776X-
dc.identifier.urihttp://rep.ksma.ks.ua/jspui/handle/123456789/106-
dc.descriptionФахове видання категорії Бuk_UA
dc.description.abstractУ цій публікації представлено використання системи управління навчальними курсами «MOODLE» та гейміфікованого підходу для проведення тижня англійської мови у 2018-2019 н.р. Авторський електронний курс для організації самостійної та групової роботи курсантів судномеханічного відділення впроваджено в Морському коледжі Херсонської державної морської академії. До прийомів гейміфікованого підходу, які використано в запропонованому електронному курсі, відносимо такі: аватари, таблиці лідерів, шкалу виконання, елементи дизайну курсу (використання стрілок, анімаційних зображень), бали, ігри. Аватари підвищують увагу курсантів та активізують їх діяльність в процесі виконання завдань електронного курсу. Таблиці лідерів допомагають створити конкурентне середовище в електронному курсі. Шкали виконання завдань електронного курсу дозволяють відстежувати кінцеву мету навчання курсантів. Використання стрілок та анімаційних зображень урізноманітнюють елементи дизайну курсу для емоційного включення курсантів у навчальний процес. Виконуючи різноманітні завдання протягом курсу, курсанти отримують бали. Об’яви про ігри тижня англійської мови подані на електронному курсі з використанням діяльності «Сторінка». Описані завдання для тижня англійської мови з дисципліни «Англійська мова за професійним спрямуванням» для кожного дня. Оцінки, отримані за виконання завдань, автоматично відображаються в електронному журналі курсу. Доведено, що використання новітніх технологій, зокрема в електронних курсах, підвищує мотивацію курсантів до навчання, сприяє залученню користувачів до курсу, позитивно впливає на загальну успішність. This article dwells on applying Learning Management System “MOODLE” and gamification approach to organising extra-mural language activities of the course “English Week 2018-2019” designed for prospective ship engineers. The suggested e-course intends to arrange individual and group work of ship engineering cadets of Maritime College of Kherson State Maritime Academy. The gamification techniques used by the authors include the following: avatars, leader boards, progression loops, elements of e-course design (arrows, gif images), points, badges (electronic images), games. Avatars increase cadets’ attention and play an important role in activating their participation in e-learning activities. Leader boards help create competitive environment in e-course. Progression loops visualize learning targets for users. Arrows and animated images diversify design elements of the course in order to include cadets emotionally into the learning process. Cadets can gain points by fulfilling various tasks. The announcements about “English Week” games are listed in the e-course “Page” activity. The tasks of the course "English Language for Specific Purposes" are described for every day. The marks obtained for the activities are automatically displayed in e-journal. Badges are electronic images displayed for the best doing of the English language week activities. They are displayed at the user's page. Cadets strive to get all possible badges, get in top five of the leader boards, achieve the highest points because gamification elements are considered as a measure of success in their e-learning. Some course participants struggle to get awards simply because of their prestige. It is proved that the use of e-courses enhances students’ motivation to study, contributes to attracting users to language learning activities from the course, positively affects their overall progress. В этой публикации представлено использование системы управления учебными курсами «MOODLE» и геймифицированного подхода для проведения Недели английского языка 2018-2019 у.г. Авторский электронный курс для организации самостоятельной групповой работы курсантов судомеханического отделения был внедрён в Морском колледже Херсонской государственной морской академии. К приемам геймифицированного подхода, которые использованы в предложенном электронном курсе, относятся следующие: аватары, таблицы лидеров, шкалу выполнения, элементы дизайна курса (использование стрелок, анимационных изображений), баллы, игры. Аватары повышают внимание курсантов и активизируют их деятельность в процессе выполнения заданий электронного курса. Таблицы лидеров помогают создать конкурентную среду в электронном курсе. Шкалы выполнения заданий электронного курса позволяют отследить конечную цель обучения курсантов. Использование стрелок и гиф изображений разнообразят элементы дизайна курса для эмоционального включения курсантов в учебный процесс. Выполняя разнообразные задания напротяжении курса, курсанты получают баллы. Объявления об играх недели английского языка представлены на электронном курсе с помощью деятельности «Страница». Описаны задачи для недели английского языка по дисциплине «Английский язык профессиональной направленности» для каждого дня. Оценки, полученные за выполнение заданий, автоматически отражаются в электронном журнале курса. Доказано, что использование электронных курсов повышает мотивацию курсантов к обучению, способствует привлечению пользователей к курсу, положительно влияет на общую успеваемость.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.relation.ispartofseriesУДК 37.018.43:004:811.111:378:656.6:057.88(045)//161.2;-
dc.subjectанглійська мова за професійним спрямуваннямuk_UA
dc.subjectсистема управління навчальними курсами «MOODLE»uk_UA
dc.subjectелектронний курсuk_UA
dc.subjectтиждень англійської мовиuk_UA
dc.subjectпозааудиторна роботаuk_UA
dc.subjectгейміфікаціяuk_UA
dc.subjectсуднові механікиuk_UA
dc.subjectанглийский язык профессиональной направленностиuk_UA
dc.subjectсистема управления учебными курсами «MOODLE»uk_UA
dc.subjectэлектронный курсuk_UA
dc.subjectнеделя английского языкаuk_UA
dc.subjectвнеаудиторная работаuk_UA
dc.subjectгеймификацияuk_UA
dc.subjectсудовые механикиuk_UA
dc.subjectEnglish for specific purposesuk_UA
dc.subjectLMS “MOODLE”uk_UA
dc.subjecte-courseuk_UA
dc.subjectEnglish weekuk_UA
dc.subjectextra-mural activitiesuk_UA
dc.subjectgamificationuk_UA
dc.subjectship engineersuk_UA
dc.titleЕлектронний КУРС «ENGLISH WEEK 2018-2019» для організації позааудиторної роботи з англійської мови майбутніх суднових механіківuk_UA
dc.title.alternativeЭлектронный курс «ENGLISH WEEK 2018-2019» для организации внеаудиторной работы по английскому языку будущих судовых механиковuk_UA
dc.title.alternativeThe electronic COURSE “ENGLISH WEEK 2018-2019” for arranging extra-mural language activities of prospective ship engineersuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Кафедра англійської мови з підготовки морських фахівців за скороченою програмою навчання

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Yurzhenko_English for specific purposes.PDF735.79 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.