Please use this identifier to cite or link to this item:
http://rep.ksma.ks.ua/jspui/handle/123456789/716
Title: | ФУНКЦІОНАЛЬНІСТЬ ПЕДАГОГІЧНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНЬОГО МАГІСТРА У СУДНОВОДІННІ ЯК ФАКТОР ПЕДАГОГІЧНОЇ МАЙСТЕРНОСТІ |
Other Titles: | FUNCTIONALITY OF PEDAGOGICAL COMPETENCE OF A FUTURE MASTER IN VESSELS AS A FACTOR OF PEDAGOGICAL SKILLS |
Authors: | Дягилева, О.С. Diahyleva, O.S. |
Keywords: | магістр у судноводінні педагогічна майстерність педагогічна компетентність самовдосконалення саморозвиток master in navigation pedagogical skills pedagogical competence self-improvement self development |
Issue Date: | 25-Nov-2019 |
Publisher: | ПУ НДІЕІ |
Citation: | Дягилева О.С. ФУНКЦІОНАЛЬНІСТЬ ПЕДАГОГІЧНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНЬОГО МАГІСТРА У СУДНОВОДІННІ ЯК ФАКТОР ПЕДАГОГІЧНОЇ МАЙСТЕРНОСТІ, Інноваційна педагогіка: наук. журнал / ред. кол. Благун Н.М. та ін. Вип. 19. - Т.1. – Одеса: ПУ НДІЕІ, 2019. – С. 94-98. |
Series/Report no.: | УДК 376;DOI https://doi.org/10.32843/2663-6085- 2019-19-1-21 |
Abstract: | У статті актуалізується проблема підготовки магістрів у судноводінні як майбутніх науково-педагогічних працівників. Зазначається, що у процесі їх підготовки як науково-педагогічних працівників важливе значення має формування саме їх педагогічної компетентності, яка є основним фактором вибудовування педагогічної майстерності. Акцентовано увагу на тому аспекті, що означена проблематика у визначеному контексті ще не поставала у наукових розвідках, але сучасна освітня ситуація вимагає визначення означеної проблеми, оскільки вона гостро стоїть у вищих морських навчальних закладах, які готують магістрів у судноводінні. Підкреслено, що висококваліфікований спеціаліст-судноводій добре володіє професіональним знаннями, але щоб їх передати студентам, частіше за все йому не вистачає педагогічних навичок і компетентностей, саме тому постає необхідність у визначені функціональності педагогічної компетентності майбутніх магістрів у судноводінні як фактора формування їх педагогічної майстерності, що забезпечить ефективний і високопрофесійний процес підготовки фахівців морського та річкового транспорту. Доведено, що важливим специфічним складовим елементом у структурі педагогічної компетентності майбутнього магістра є наявність його педагогічно спрямованих властивостей – мотивації до процесу професійного самовдосконалення та саморозвитку, самокомунікативних здібностей (емпатії, культури та техніки мови тощо), динамізм, професійної спрямованості тощо. Виходячи з цього актуалізується проблема стимулювання у структурі особистості майбутнього магістра саме цих та інших психологічних властивостей та ознак. Визначено, що робота науково-педагогічного працівника вищого навчального закладу, зокрема морського закладу – це свідома, соціально доцільна інтелектуальна діяльність, спрямована на забезпечення професійної підготовки майбутніх фахівців шляхом організації та реалізації процесу навчання, виховання та розвитку особистості майбутнього моряка. Майбутні випускники вищих морських навчальних закладів мають орієнтуватися на те, що їхня майбутня робота в навчальному закладі вимагатиме суто педагогічних здібностей і педагогічно доцільних рис характеру, оскільки професія науково-педагогічного працівника має безпосереднє відношення до однієї з найскладніших систем – «людина – людина». The problem of preparation of masters in navigation as future scientific and pedagogical workers is actualized in the article. It is noted that in the process of their training as scientific-pedagogical workers, it is important to form precisely their pedagogical competence, which is a major factor in building pedagogical skills. Attention is drawn to the aspect that the identified problem in a certain context has not yet appeared in scientific exploration, but the current educational situation requires the identification of the identified problem, as it is acute in higher educational institutions preparing masters in navigation. It is emphasized that a highly qualified navigational specialist has a good knowledge of professional knowledge, but in order to pass them to students, most often, he lacks pedagogical skills and competences, which is why there is a need for certain functional pedagogical сompetence of future masters in shipbuilding, which will provide an efficient and highly professional process of training specialists in maritime and river transport. It is proved that an important specific component in the structure of pedagogical competence of the future master is the presence of his pedagogically directed properties – motivation to the process of professional self-development and self-development, self-communicative abilities (empathy, culture and technique of language, etc.). Therefore, the problem of stimulation in the structure of the personality of the future master of these and other psychological properties and traits is actualized. It has been determined that the work of a scientific-pedagogical employee of a higher education institution, submitted to a maritime institution is a consciousness, a socially expedient intellectual activity, which was used in practice, engaged in work, and specially engaged in training, studying and developing their interests. Future graduates of other maritime educational institutions should be made aware that their future work at the educational institution will be necessary for the work of teaching staff, and a pedagogically reasonable number of people, and the professionalism of the scientific and pedagogical worker remains as existing to those who exist in most popular systems. |
Description: | Фахове видання категорії В |
URI: | http://www.innovpedagogy.od.ua/archives/2019/19/part_1/23.pdf http://rep.ksma.ks.ua/jspui/handle/123456789/716 |
ISSN: | 2663-6085 |
Appears in Collections: | Кафедра англійської мови з підготовки морських фахівців за скороченою програмою навчання |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Dyagileva_master.pdf | 170.96 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.