Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://rep.ksma.ks.ua/jspui/handle/123456789/686
Назва: | Сучасні дидактичні засоби навчання поліцейських: використання педагогічних можливостей мультимедійних дошок та врахування технічних вимог для їх ефективного застосування в освітньому процесі ЗВО МВС України |
Інші назви: | Современные дидактические средства обучения полицейских: использование педагогических возможностей мультимедийных досок и учета технических требований для их эффективного применения в образовательном процессе ЗВО МВД Украины Modern didactic training tools for police officers: using the pedagogical capabilities of multimedia boards and taking into account the technical requirements for their effective application in the educational process of the Western Military District of the Ministry of Internal Affairs of Ukraine |
Автори: | Круглик, М.І. Круглик, М.И. Kruglik, M.I. Вайда, Т.С. Vaida, T.S. |
Ключові слова: | Освіта засоби навчання мультимедійні системи сенсорне поле Образование средства обучения мультимедийные системы сенсорное поле Education teaching aids multimedia systems sensory field |
Дата публікації: | 2019 |
Видавництво: | ТОВ «ВКФ СТАР» ЛТД |
Бібліографічний опис: | Круглик М.І., Вайда Т.С. Сучасні дидактичні засоби навчання поліцейських: використання педагогічних можливостей мультимедійних дошок та врахування технічних вимог для їх ефективного застосування в освітньому процесі ЗВО МВС України. Пріоритетні напрямки розвитку та реформування правоохоронних органів України: матеріали Всеукраїнської науково-практичної конференції. – Херсон ТОВ «ВКФ СТАР» ЛТД, 2019 – С.35-42. |
Короткий огляд (реферат): | Виходячи з парадигми первинності особистості курсанта у процесі навчання, в сучасних умовах роль засобу навчання варто трактувати ширше – використання його не тільки для подання навчального матеріалу та закріплення отриманих знань. Исходя из парадигмы первичности личности курсанта в процессе обучения, в современных условиях роль средства обучения следует трактовать шире - использование его не только для представления учебного материала и закрепление полученных знаний. Based on the paradigm of the primary personality of the cadet’s personality in the learning process, in modern conditions the role of the teaching tool should be interpreted more broadly - using it not only to present educational material and consolidate the knowledge gained. |
Опис: | Всеукраїнська науково-практична конференція |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://rep.ksma.ks.ua/jspui/handle/123456789/686 |
Розташовується у зібраннях: | Кафедра безпеки життєдіяльності та професійно-прикладної фізичної підготовки |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Kruglik_teaching_aids.pdf | 6.4 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.