Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://rep.ksma.ks.ua/jspui/handle/123456789/683
Назва: | Patterns Interrupt in Teaching ESP for Maritime Cadets |
Інші назви: | Руйнування шаблонів у процесі викладання англійської професійного спрямування для морських курсантів Разрушение шаблонов в преподавании английского профессиональной направленности для морских курсантов |
Автори: | Літікова, О.І. Литикова, А.И. Litikova, O.I. |
Ключові слова: | Оволодіння другою мовою англійська для конкретних потреб морські курсанти руйнування шаблонів Освоение второго языка английский для особых целей морские курсанты разрушение шаблонов Second language acquisition ESP maritime cadets patterns interrupt |
Дата публікації: | 2016 |
Видавництво: | КВНЗ «Херсонська академія неперервної освіти» |
Бібліографічний опис: | Litikova О.І. Patterns Interrupt in Teaching ESP for Maritime Cadets / О.І. Litikova Педагогічний альманах: збірник наукових праць/ Редкол. В.В.Кузьменко (голова) та ін. – Херсон: КВНЗ «Херсонська академія неперервної освіти», 2016. – Випуск 31. – С. 109 - 113 |
Серія/номер: | УДК: 378.371:53; |
Короткий огляд (реферат): | Розглянуто механізм оволодіння англійською мовою для конкретних потреб морської сфери, проаналізовано роль руйнування шаблонів у вивченні англійської морськими курсантами. Рассматривается механизм овладения английским языком для конкретных потребностей морской сферы, проанализирована роль разрушения шаблонов при изучении английского языка морскими курсантами. Here the mechanism of English language for specific purposes acquisition is considered and the role of patterns interrupt in process of English language learning is analyzed. |
Опис: | Категорія В |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://rep.ksma.ks.ua/jspui/handle/123456789/683 |
Розташовується у зібраннях: | Кафедра англійської мови в судновій енергетиці |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Litikova_ Patterns.pdf | 3.86 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.