Please use this identifier to cite or link to this item: http://rep.ksma.ks.ua/jspui/handle/123456789/643
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorВолошинов, С.А.-
dc.contributor.authorVoloshynov, S.A.-
dc.date.accessioned2019-12-17T06:26:03Z-
dc.date.available2019-12-17T06:26:03Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.citationВолошинов С.А. Досвід інформатизації морської освіти за кордоном / С.А. Волошишнов // Наукові записки Бердянського державного педагогічного університету. Серія : Педагогічні науки : зб. Наук. Пр. – Вип.3. – Бердянськ : БДПУ, 2019. – С.31 – 41. DOI : 10.31494/2412-9208-2019-1-3uk_UA
dc.identifier.issn2412-9208-
dc.identifier.urihttp://rep.ksma.ks.ua/jspui/handle/123456789/643-
dc.descriptionКатегорія Бuk_UA
dc.description.abstractУ статті наголошується на потребі осучаснення професійної підготовки морських фахівців завдяки новим інформаційним технологіями. Актуальність проблеми вдосконалення професійної морської освіти обумовлена національними і світовими тенденціями в суспільстві загалом та морській промисловості зокрема. Більшість досліджень з інформатизації морської освіти спрямовані на аналіз та висвітлення власного досвіду впровадження різних типів інформаційно-комунікаційних технологій (ІКТ) у процес професійної підготовки майбутніх спеціалістів морської галузі. Тому аналізу та узагальнення вимагає питання інформатизації морської освіти закордоном. З цією метою у дослідженні були використані такі теоретичні методи як аналіз, індукція, дедукція, узагальнення з метою виявлення позитивного досвіду інформатизації морської освіти, що можуть бути використанні для удосконалення професійної освіти майбутніх морських фахівців. На основі аналізу наукових праць сучасних закордонних науковців щодо інформатизації морської освіти можна зробити такі узагальнення. Четверта промислова революція і розвиток інформаційного суспільства впливає і на морську галузь, що спонукає до перегляду професійної підготовки майбутніх морських фахівців, звертаючи увагу на формування їх ІКТ-компетентності. Зарубіжні науковці пропонують застосування таких інформаційних технологій у морській освіті: комп’ютерно-орієнтоване навчання як найпростіша форма електронного навчання; багатокористувацьке навчальне середовище як засоби для створення віртуальних аудиторій та просторів; тривимірний віртуальний світ Second Life з елементами соціальної мережі як платформа для моделювання професійної діяльності у ігровій формі, співробітництва та навчання; інформаційні технології спілкування для підтримки взаємодії з рідними та близькими; Smartосвіта як організація освіти з метою виконання колективної освітньої діяльності у всесвітній мережі; дистанційні технології навчання як інструмент для розширення системи професійної освіти майбутніх морських фахівців. The article emphasizes the need to modernize the training of maritime professionals with the help of new information technologies. The urgency of the problem of improving the professional maritime education is conditioned by national and world trends in society in general and the maritime industry in particular. Most maritime education informatization studies are focused on analyzing and highlighting their own experience of implementing different types of ICTs into the professional training of future professionals. Therefore, analysis and generalization requires the issue of informatization of maritime education abroad. For this purpose, the study used such theoretical methods as analysis, induction, deduction, generalization in order to identify a positive experience in the informatization of maritime education, which can be used to improve the professional education of future maritime specialists. Based on the analysis of scientific works of foreign scientists on the informatization of maritime education, the following generalizations can be made. The fourth industrial revolution and the development of the information society are also affecting the maritime industry, which encourages the revision of the training of future maritime professionals, paying attention to the formation of their ICT competences. Foreign scientists propose the use of the following information technologies in maritime education: computer-based learning as the simplest form of e-learning; multi-user learning environment as a tool for creating virtual audiences and spaces; a three-dimensional virtual world of Second Life with elements of the social network as a platform for modeling gamified professional activity, cooperation and training; information communication technologies to support interaction with loved ones; Smart-education as an organization of education for the purpose of collective education in the World Wide Web; distance learning technologies as a tool for expanding the vocational education system.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherБДПУuk_UA
dc.relation.ispartofseriesУДК : 378.091.212;-
dc.subjectcomputer scienceuk_UA
dc.subjectmaritime educationuk_UA
dc.subjectmaritime professionalsuk_UA
dc.subjectinformation technologyuk_UA
dc.subjectінформатизаціяuk_UA
dc.subjectморська освітаuk_UA
dc.subjectморські фахівціuk_UA
dc.subjectінформаційні технологіuk_UA
dc.subjectинформатизацияuk_UA
dc.subjectморское образованиеuk_UA
dc.subjectморские специалистыuk_UA
dc.subjectинформационные технологииuk_UA
dc.titleДосвід інформатизації морської освіти за кордономuk_UA
dc.title.alternativeExperience in informatization of maritime education abroaduk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Кафедра інноваційних технологій та технічних засобів судноводіння

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Voloshynov_Experience_in_informatization.pdf480.28 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.