Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://rep.ksma.ks.ua/jspui/handle/123456789/635
Назва: Стандартні фрази для спілкування в морі як навчальна потреба
Інші назви: Стандартные фразы для общения в море как учебная потребность
Standard maritime communication phrases as a training need
Автори: Кудрявцева, В.Ф.
Kudryavtseva, V.F.
Швецова, І.В.
Швецова, И.В.
Shvetsova, I.V.
Ключові слова: Морська англійська мова
стандартні фрази для спілкування в морі
ІМО
логічно побудована і методично виправдана система вправ і завдань
Морской английский язык
стандартные фразы для общения в море
IMO
логически выстроенная и методически оправданная система упражнений и заданий
Maritime English
standard marine communication phrases
IMO
logically sequenced and methodologically justified system of exercises and tasks
Дата публікації: 2019
Видавництво: Херсонський державний університет
Бібліографічний опис: Кудрявцева В.Ф., Швецова І.В. Стандартні фрази для спілкування в морі як навчальна потреба. - Збірник наукових праць. Педагогічні науки. Випуск LXXXVIII. – Херсон : Херсонський державний університет, 2019. - С.104 - 109. DOI 10/32999/ksu2413-1865/2019-88-17
Серія/номер: УДК: 811.111’27:656.61;
Короткий огляд (реферат): У статті досліджено деякі аспекти систематичного вивчення стандартних фраз для спілкування на морі. Основну увагу дослідників акцентовано на необхідності дотримання безпеки роботи на судні шляхом максимально точного відтворення стандартних фраз для спілкування в морі у відповідних ситуаціях з метою уникнення сумнівного розуміння інформації під час спілкування. Автори наводять дані про те, що вивчення стандартних фраз має здійснюватися системно і послідовно, для чого необхідно розробити тематично зорієнтовану і методично обґрунтовану систему завдань і послідовність їх виконання. Запропоновано типи вправ / завдань для вивчення стандартних фраз та послідовності їх використання в навчальному процесі. У статті охарактеризовано можливості вивчення стандартних фраз для спілкування в морі студентами, для яких англійська мова є нерідною, та окреслено перелік фраз, необхідних для вивчення, розроблено тематично зорієнтовану послідовність завдань. Дослідження показало, що навчання студентів стандартним фразам для спілкування в морі слід здійснювати на основі реальної практики в морській галузі і шляхом застосування відповідних сучасних методів вивчення мови. На основі проведеного аналізу фраз, які є необхідними для вивчення, відповідно до змістовних модулів наведено приклади завдань на електронній навчальній платформі Moodle, що сприяють ефективному їх засвоєнню. З метою перевірки знань і умінь студентів, а також стосовно того, як використовувати стандартні фрази для спілкування в морі, були розроблені тестові завдання та розміщені на електронній навчальній платформі Moodle. Результати дослідження свідчать про те, що навчання студентів стандартним фразам для спілкування в морі слід здійснювати на основі реальної практики в морській галузі і шляхом застосування відповідних сучасних методів вивчення мови. Крім вправ контрольованого і частково контрольованого характеру, студентам варто надавати можливість самостійного визначення змісту розмов із використанням стандартних фраз для спілкування в морі на основі детальних описів ситуацій, рольових карток, попередньої практики на судні. Вивчення стандартних фраз має здійснюватися системно і послідовно, для чого необхідно розробити тематично зорієнтовану і методично обґрунтовану систему завдань і послідовність їх виконання. Дослідження показало, що вивчення студентами стандартних фраз доводить прикладну спрямованість, оперативну результативність і вмотивованість студентів виконувати завдання. The paper presents some aspects of systematic study of standard marine communication phrases. The main attention of the researchers is focused on the necessity of safe working practice on board vessels by exact reproduction of standard marine communication phrases in appropriate situations in order to avoid dubious understanding of information during communication. The article provides types of exercises / tasks for learning standard phrases and their sequencing in the training process. The current study investigates the possibility of learning standard marine communication phrases by students for whom English is not native. The article outlines the list of phrases necessary for students as well as topically oriented sequence of tasks. The study shows that teaching students standard marine communication phrases should be done on the basis of real practice in the shipping industry and through the application of appropriate modern language teaching and learning methods. The authors point out that the study of standard phrases should be carried out systematically and consistently; for that purpose it is necessary to develop a thematically oriented and methodologically grounded system of tasks and the sequence of their implementation. Based on the analysis of the phrases that are necessary for learning, according to the modules content, examples of tasks on the e-learning platform Moodle, which facilitate their effective assimilation, are given. In order to test students' knowledge and skills of using standard marine communication phrases, test assignments were developed and uploaded on the e-learning platform Moodle. The research results indicate that students should be taught standard marine communication phrases by using appropriate modern methods of language learning. In addition to controlled and semi-controlled exercises, students should be given the opportunity to independently identify the content of conversations in which standard marine communication phrases are used by way of detailed description of situations, role cards, and previous practice on the ship. The study of standard phrases should be carried out systematically and consistently, for which it is necessary to develop a thematically oriented and methodologically sound system of tasks and the sequence of their execution. The research showed that teaching students standard phrases proves its applied orientation, operational effectiveness, and students’ motivation to perform the tasks.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://rep.ksma.ks.ua/jspui/handle/123456789/635
Розташовується у зібраннях:Кафедра англійської мови в судноводінні

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Kudryavtseva_Standartni.pdf1.05 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.