Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://rep.ksma.ks.ua/jspui/handle/123456789/627
Назва: Шляхи застосування інформаційно-автоматизованих систем в навчальному процесі
Інші назви: Пути применения информационно-автоматизированных систем в учебном процессе
Ways of using information-automated systems in the educational process
Автори: Зайцева, Т.В.
Zaytseva, T.
Щедролосьєва, Н.В.
Щедролосьева, Н.В.
Shchedroloseva, N.
Ключові слова: Інформаційно-аналітична система
нові інформаційні технології в економіці
інтегрований навчальний курс
Информационно-аналитическая система
новые информационные технологии в экономике
интегрированный учебный курс
Information-analytical system
new information technologies in economy
integrated training course
Дата публікації: 2003
Видавництво: Херсонський державний педагогічний університет
Бібліографічний опис: Зайцева Т.В. Шляхи застосування інформаційно-автоматизованих систем в навчальному процесі / Т.В. Зайцева, Н.В. Щедролосьєва // Інформатизація освіти України: стан, проблеми, перспективи: Зб. наук. пр. – Херсон: ХДПУ, 2003. - С.48-50.
Короткий огляд (реферат): З кожним роком посилюється проникнення в курси понять і теорій з різних галузей знань, взаємовплив ідей, і як результат – виникнення інтегрованих наук і різних інтегрованих курсів навчання. Мета таких курсів – організація цілеспрямованої навчальної діяльності студентів, яка зорієнтована на придбання та відпрацювання навичок використання інформаційних технологій при розв’язуванні прикладних задач. Найбільше ефективно адаптація до майбутньої спеціальності відбувається під час реальної діяльності у професійній галузі. Оскільки на сучасному етапі великі можливості відкриває застосування інформаційних технологій у різних процесах, у тому числі й в сфері економіко-управлінських процесів, то буде доцільним використання різноманітних програмних продуктів у процесі навчання студентів. С каждым годом усиливается проникновение в курсы понятий и теорий из различных областей знаний, взаимовлияние идей, и как результат - возникновение интегрированных наук и различных интегрированных курсов. Цель таких курсов - организация целенаправленной учебной деятельности студентов, которая ориентирована на приобретение и отработку навыков использования информационных технологий при решении прикладных задач. Наиболее эффективно адаптация к будущей специальности происходит во время реальной деятельности в профессиональной области. Поскольку на современном этапе большие возможности открывает применение информационных технологий в различных процессах, в том числе и в сфере экономико-управленческих процессов, то будет целесообразным использование различных программных продуктов в процессе обучения студентов. Each year, the penetration into the courses of concepts and theories from different fields of knowledge, the mutual influence of ideas, and as a result - the emergence of integrated sciences and various integrated training courses. The purpose of such courses is the organization of purposeful educational activity of students which is focused on acquisition and development of skills of use of information technologies when solving applied problems. The most effective adaptation to the future specialty occurs during actual activity in the relevant professional field. As at present the great opportunity opens the use of information technologies in various processes, including in the field of economic and administrative processes, it will be expedient to use various software products in the process of student learning.
Опис: Міжнародна науково-практична конференція
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://rep.ksma.ks.ua/jspui/handle/123456789/627
Розташовується у зібраннях:Кафедра суднових комп’ютерних систем та мереж

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Zaytseva_IAS.pdf294.39 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.