Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://rep.ksma.ks.ua/jspui/handle/123456789/599
Назва: | Зміна парадигми морської освіти на зламі століть (глобальні виклики) |
Інші назви: | Смена парадигмы морского образования на стыке столетий (глобальные вызовы) Change of maritime education paradigm at the edge of the century (global challenges) |
Автори: | Рябуха, І.М. Рябуха, И.М. Ryabukha, I. |
Ключові слова: | морська освіта морська адміністрація компетентність моряка оцінювання парадигма освіти компетентнісний підхід морское образование морская администрация компетентность моряка оценивание парадигма образования компетентностный подход maritime education and training marine administration competence of a seafarer assessment paradigm of education competency based teaching |
Дата публікації: | 2018 |
Видавництво: | МНУ імені В. О. Сухомлинського |
Бібліографічний опис: | Рябуха І. М. Зміна парадигми морської освіти на зламі століть (глобальні виклики). Науковий вісник Миколаївського національного університету імені В. О. Сухомлинського. Педагогічні науки : зб. наук. пр. / за ред. проф. Тетяни Степанової. № 1 (60), лютий 2018. Миколаїв: МНУ імені В. О. Сухомлинського, 2018. С. 291-296. |
Серія/номер: | УДК: 37:656.612; |
Короткий огляд (реферат): | У статті розглядається світовий досвід питання зміни парадигми освіти і підготовки моряків у зв’язку з прийняттям у 1978 році Міжнародної конвенції про підготовку і дипломування моряків та несення вахти Міжнародною морською організацією та наступними поправками до цієї конвенції у 1995 році. Розглянуті протиріччя, які виникали під час спроб уніфікації систем морської освіти різних країн, а також роль морських навчальних закладів та морських адміністрацій у цих процесах. Наведені приклади врегулювання питань визнання морських сертифікатів між різними країнами. Особливу увагу приділено питанню взаємодії морських адміністрацій світу з морськими навчальними закладами в розрізі оцінки рівня компетентності моряків та їх подальшого дипломування і сертифікації в контексті компетентнісного підходу. В статье рассматривается мировой опыт вопроса изменения парадигмы образования и подготовки моряков в связи с принятием в 1978 году Международной конвенции про подготовку и дипломирование моряков и несение вахты Международной морской организацией и последующими поправками к ней в 1995 году. Рассмотрены противоречия, которые возникали во время попыток унификации систем морского образования разных стран, а также роль морских учебных заведений и морских администраций в этих процессах. Приведены примеры урегулирования вопросов признания морских сертификатов между разными странами. Особое внимание уделено вопросу взаимодействия морских администраций мира с морскими учебными заведениями в разрезе оценивания уровня компетентности моряков и их последующего дипломирования и сертификации в контексте компетентностного подхода. The article describes global experience on the issue of educational paradigm shift and seafarers training in the context of adoption of International Convention on Standards of Training, Certification and Watchkeeping for Seafarers in 1978 and further its amendment in 1995. There is an attempt to postulate that there are still a lot of barriers to cope with for achievement the key objective of STCW in terms of education and training. The contradictions that emerged during trying to implement unification of maritime education systems of different countries are considered here. The role of maritime educational establishments and marine administrations in these processes is analyzed. Examples of settling the problem questions on recognition of seafarers’ certificates between different countries. Special attention is paid to the issue of correlation and cooperation between marine administrations and maritime educational establishments in terms of seafarers’ competencies assessment with their further certification in the context of competency based teaching. In conclusion there are some tips of how can the situation be improved in future. |
Опис: | Категорія «В» |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://rep.ksma.ks.ua/jspui/handle/123456789/599 |
ISSN: | 2518-7813 |
Розташовується у зібраннях: | Кафедра англійської мови з підготовки морських фахівців за скороченою програмою навчання |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Ryabukha_maritime_education_paradigm.pdf | 225.59 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.