Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://rep.ksma.ks.ua/jspui/handle/123456789/584
Назва: | Использование информационных систем при решении профессионально-ориентированных вычислительных задач |
Інші назви: | Використання інформаційних систем при вирішенні професійно-орієнтованих обчислювальних задач The use of information systems in solving professionally oriented computing problems |
Автори: | Зайцева, Т.В. Zaytseva, T. |
Ключові слова: | Інформаційно-комунікаційна компетентність математичний пакет система комп'ютерної алгебри математична модель Информационно-коммуникационная компетентность математический пакет система компютерной алгебры математическая модель Information and communication competence math package computer algebra system mathematical model |
Дата публікації: | 2018 |
Видавництво: | ХДМА |
Бібліографічний опис: | Зайцева Т. Использование информационных систем при решении профессионально - ориентированных вычислительных задач. Сучасні енергетичні установки на транспорті і технології та обладнання для їх обслуговування: Матеріали 9-ї Міжнародної науково-практичної конференції. Херсон: ХДМА, 2018. С. 335-338. |
Короткий огляд (реферат): | Головною метою вивчення дисципліни Інформаційні технології є формування інформаційно-комунікаційної компетентності курсантів. Інформаційно-комунікаційна компетентність можна розглядати як комплексне вміння самостійно шукати, відбирати потрібну інформацію, аналізувати, організовувати, представляти, передавати її; моделювати і проектувати об'єкти і процеси, реалізовувати проекти, в тому числі в сфері індивідуальної та групової діяльності. Якщо проаналізувати зміст дисципліни «Інформаційні технології в судновій енергетиці», то при виконанні лабораторних робіт у курсантів формуються предметні компетенції, пов'язані з використанням засобів обробки даних, використання прийомів обчислень, математичного та інформаційного моделювання, ділової графіки. Главной целью изучения дисциплины Информационные технологии является формирование информационно-коммуникационной компетентности курсантов. Информационно-коммуникационная компетентность можно рассматривать как комплексное умение самостоятельно искать, отбирать нужную информацию, анализировать, организовывать, представлять, передавать ее; моделировать и проектировать объекты и процессы, реализовывать проекты, в том числе в сфере индивидуальной и групповой деятельности. Если проанализировать содержание дисциплины «Информационные технологии в судовой энергетике», то при выполнении лабораторных работ у курсантов формируются предметные компетенции, связанные с использованием средств обработки данных, использование приемов вычислений, математического и информационного моделирования, деловой графики. The main purpose of studying the discipline of Information Technology is the formation of information and communication competence of cadets. Information and communication competence can be considered as a comprehensive ability to independently seek, select the necessary information, analyze, organize, present, transmit it; to model and design objects and processes, implement projects, including in the field of individual and group activities. If we analyze the content of the discipline "Information Technologies in Ship Energy", then when performing laboratory work, cadets develop subject competencies associated with the use of data processing tools, the use of computational techniques, mathematical and information modeling, and business graphics. |
Опис: | Науково-практична конференція |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://rep.ksma.ks.ua/jspui/handle/123456789/584 |
Розташовується у зібраннях: | Кафедра суднових комп’ютерних систем та мереж |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Zaytseva_MathCad.pdf | 1.49 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.