Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://rep.ksma.ks.ua/jspui/handle/123456789/582
Назва: Компетентнісно-комунікативний підхід у навчальній підготовці курсантів-судноводіїв
Інші назви: Компетентностно-коммуникативный подход при подготовке курсантов-судоводителей
The introduction of the competence-based approach in educational process of training of skippers
Автори: Зайцева, Т.В.
Zaytseva, T.
Терещенкова, О.В.
Tereshchenkovа, O.V.
Ключові слова: Компетенції
компетентнісний підхід
компетентнісно орієнтована освіта
Компетенции
компетентостный подход
компетентностно ориентированное образование
Сompetency
competence-based approach
competence-based education
Дата публікації: 2015
Видавництво: Агроосвіта
Бібліографічний опис: Зайцева Т.В., Терещенкова О.В. Компетентнісно-комунікативний підхід у навчальній підготовці курсантів-судноводіїв. Нові технології навчання: наук.-метод. зб. / Інститут інноваційних технологій і змісту освіти МОН України. К., 2015. Вип.86. ч. 1. С.57-62.
Серія/номер: УДК: 378.147;
Короткий огляд (реферат): Компетентнісно-орієнтована професійна освіта - це об'єктивне явище в освіті, викликане до життя соціально-економічними, політико-освітніми і педагогічними передумовами. Конкурентно здібність людини на сучасному ринку праці практично завжди залежить від вміння володіти новими технологіями, здатністю до постійної самоосвіти та здібностями швидко адаптуватися до різних умов праці. Сьогодення пред'являє до сучасного фахівця цілий пласт нових вимог, які недостатньо враховані або зовсім не враховані в програмах підготовки спеціалістів у різних предметних галузях, у тому числі і в морській справі. Компетентнісно-орієнтована освіта, яка прийнята в багатьох країнах, для вищих навчальних закладах України є дещо новим напрямком в організації навчального процесу. Для морської галузі, яка в своїй основі є міжнародною, впровадження компетентнісного підходу в систему підготовки курсантів є на сьогодні актуальним. Пошук ефективних форм організації навчального процесу, який поєднує академічну, практичну, тренажерну підготовку фахівців даної галузі є невід’ємною частиною праці викладача ВНЗ. Компетентностно-ориентированное профессиональное образование - это объективное явление в образовании, вызванное к жизни социально-экономическими, политико-образовательными и педагогическими предпосылками. Конкурентоспособность человека на современном рынке труда практически всегда зависит от умения владеть новыми технологиями, способностью к постоянному самообразованию и быстрому адаптированию к различным условиям труда. Современный рынок труда предъявляет к специалисту целый пласт новых требований, которые недостаточно учтены или совсем не учтены в программах подготовки специалистов в различных предметных областях, в том числе и в морской отрасли. Компетентностно-ориентированное образование, которое принято во многих странах, в высших учебных заведениях Украины является новым направлением в организации учебного процесса. Для морской отрасли, которая в своей основе является международной, внедрение компетентностного подхода в систему подготовки курсантов является сегодня актуальным. Поиск эффективных форм организации учебного процесса, где сочетается академическая, практическая, тренажерная подготовка специалистов данной отрасли является неотъемлемой частью работы преподавателя ВУЗА. The competence-based professional education is the objective phenomenon in education brought to life by social and economic, political and educational and pedagogical factors. One’s competitiveness at the modern job market usually depends on ability to operate new technologies, ability to continuous self-education and fast adaptation to various working conditions. Modern job market imposes the whole layer of new requirements on an employee which are taken into account on inadequate level or aren't taken into account at all in the training syllabus for specialist degree in different subject areas and in maritime education in particular. The competence-based education, which has been introduced in many countries, is nevertheless a new way of organizing educational process in Ukrainian higher educational institutions. Because maritime education is of international nature, the introduction of the competence-based approach into cadets training program is of immediate importance nowadays. Search for effective forms of the educational process organization, which will allow combining the academic, practical and simulator trainings of specialists in this area, is an integral part of teacher’s work at higher education institution.
Опис: Науковий вісник
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://rep.ksma.ks.ua/jspui/handle/123456789/582
Розташовується у зібраннях:Кафедра суднових комп’ютерних систем та мереж

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Zaytseva_Skipers.pdf1.21 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.