Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://rep.ksma.ks.ua/jspui/handle/123456789/522
Назва: Компетентністний підхід в навчанні інформатики у ВНЗ
Інші назви: Компетентностный подход в обучении информатики в вузах
Competent approach in teaching computer science in universities
Автори: Зайцева, Т.В.
Zaytseva, T.
Ключові слова: Національна система стандартів вищої освіти
компетенції
компетентнісний підхід
Национальная система стандартов высшего образования
компетенции
компетентностный подход
National Higher Education Standards System
competences
competence approach
Дата публікації: 2015
Видавництво: ХДМА
Бібліографічний опис: Зайцева Т. Компетентністний підхід в навчанні інформатики у ВНЗ // Сучасні енергетичні установки на транспорті і технології та обладнання для їх обслуговування: Матеріали 6-ої Міжнародної науково-практичної конференції.- 24-25 вересня 2015 р. – Херсон: ХДМА. – С. 271-272.
Короткий огляд (реферат): Виходячи із сучасних вимог суспільства, забезпечення якості освіти має ґрунтуватися на формуванні у випускника вищого навчального закладу таких компетенцій та умінь, які б давали можливість майбутнім фахівцям застосовувати та практично використовувати отримані знання та уміння на користь усієї Європи. В Національній системі стандартів вищої освіти чітко прописані вимоги до кваліфікацій та надається перелік соціально та професійно важливих знань, умінь, навичок та компетенцій, які вимагає від випускника закладу вищої освіти ринок праці. Ці нові вимоги не пов'язані жорстко з тією або іншою дисципліною, вони носять міжпредметний, а можна сказати надпредметний характер, тобто відрізняються універсальністю. Їх формування вимагає не стільки нового предметного змісту, скільки інших педагогічних технологій. Исходя из современных требований общества, обеспечение качества образования должно основываться на формировании у выпускника высшего учебного заведения таких компетенций и умений, которые бы давали возможность будущим специалистам применять и практически использовать полученные знания и умения на пользу всей Европы. В Национальной системе стандартов высшего образования четко прописаны требования к квалификации и предоставляется перечень социально и профессионально важных знаний, умений, навыков и компетенций, которые требует от выпускника высшего учебного заведения, рынок труда. Эти новые требования не связаны жестко с той или иной дисциплиной, они носят межпредметный, а можно сказать надпредметный характер, то есть, отличаются универсальностью. Их формирование требует не столько нового предметного содержания, сколько других педагогических технологий. Based on the contemporary demands of society, quality assurance in education should be based on the formation of a higher education institution of such competences and skills that would enable future professionals to apply and practically use the knowledge and skills acquired for the benefit of the whole of Europe. The National System of Higher Education Standards clearly outlines the requirements for qualifications and provides a list of socially and professionally important knowledge, skills, competences required by a graduate of a higher education institution in the labor market. These new requirements are not strictly related to one or another discipline, they are cross-curricular, but it can be said super-substantive in nature, that is, they are versatile. Their formation requires not so much new subject content as other pedagogical technologies.
Опис: Науково-практична конференція
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://kma.ks.ua/ua/images/fs/keseu/konferentsii/seutto_2015.pdf
http://rep.ksma.ks.ua/jspui/handle/123456789/522
Розташовується у зібраннях:Кафедра суднових комп’ютерних систем та мереж

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Zaytseva_Kompetencii.pdf291.99 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.