Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://rep.ksma.ks.ua/jspui/handle/123456789/507
Назва: Аналіз ефективності системи дистанційного навчання під час перевірки компетенцій
Інші назви: Анализ эффективности системы дистанционного обучения при проверке компетенций
Analysis of the effectiveness of the distance learning system in competency testing
Автори: Зайцева, Т.В.
Zaytseva, T.
Ключові слова: Дистанційне навчання
система тестування
компетентнісний підхід
Дистанционное обучение
система тестирования
компетентностный подход
Distance learning
testing system
competency approach
Дата публікації: 2017
Видавництво: Вид-во НПУ імені М.П. Драгоманова
Бібліографічний опис: Зайцева Т. Аналіз ефективності системи дистанційного навчання під час перевірки компетенцій // Проблеми інформатизації навчального процесу в школі та вищому педагогічному навчальному закладі: Матеріали Всеукраїнської науково-практичної конференції, 10 жовтня 2017 року. – К. : Вид-во НПУ імені М.П. Драгоманова, 2017. – С. 101-102.
Серія/номер: УДК: 37.091.2:004(063);
Короткий огляд (реферат): В Херсонській державній морській академії в рамках впровадження компетентнісного підходу до підготовки майбутніх спеціалістів морської галузі використовується система дистанційного навчання. Результати проведеного експерименту показали, що власний сайт дистанційного навчання навчального закладу є дієвим засобом як вивчення навчального матеріалу, так й перевірки якості його засвоєння. В Херсонской государственной морской академии в рамках внедрения компетентностного подхода к подготовке будущих специалистов морской отрасли используется система дистанционного обучения. Результаты проведенного эксперимента показали, что собственный сайт дистанционного обучения учебного заведения является действенным средством как изучения учебного материала, так и проверки качества его усвоения. In the Kherson State Maritime Academy, a distance learning system is being used as part of the implementation of a competent approach to training future marine professionals. The results of the experiment showed that the own site of distance learning of the educational institution is an effective tool both for studying the educational material and checking the quality of its assimilation.
Опис: Науково-практична конференція
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://ktoi.fi.npu.edu.ua/uk/konferentsii
http://rep.ksma.ks.ua/jspui/handle/123456789/507
Розташовується у зібраннях:Кафедра суднових комп’ютерних систем та мереж

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Zaytseva_testing_system.pdf352.84 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.