Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://rep.ksma.ks.ua/jspui/handle/123456789/470
Назва: Марлоу Навигейшн– морской институт: организация обучения английскому языку
Інші назви: Марлоу Навігейшн – морський інститут: організація навчання англійської мови
Marlow Navigation – maritime institute: organizing English language teaching
Автори: Кудрявцева, В.Ф.
Kudryavtseva, V.F.
Ключові слова: Крюинговая компания
сотрудничество
проект
внедрение
коммуникативный подход
Крюїнгова компанія
співробітництво
проект
упровадження
комунікативний підхід
Crewing company
partnership
project
implementation
communicative approach
Дата публікації: 2011
Видавництво: Маріупольський державний університет
Бібліографічний опис: Кудрявцева В.Ф. Марлоу Навигейшн – морской институт: организация обучения английскому языку. – Наука та освіта в сучасному університеті в контексті міжнародного співробітництва : збірник матеріалів Міжнародної науково-практичної конференції (23-25 травня 2011 р.). – Маріуполь, 2011. – С.290 -292
Серія/номер: УДК: 378.4(477):811.111(043);
Короткий огляд (реферат): Рассматривается взаимодействие крюинговой компании и морского института по внедрению коммуникативного подхода к изучению английского языка, необходимого курсантам для участия в кадетской программе компании. Определены основные этапы работы преподавателей и необходимые условия для реализации этого проекта. Очерчены возможные препятствия эффективному внедрению коммуникативного подхода. Розглядається взаємодія крюінгової компанії і морського інституту з впровадження комунікативного підходу до вивчення англійської мови, необхідного курсантам для участі в кадетській програмі компанії. Визначені основні етапи роботи викладачів і необхідні умови для реалізації цього проекту. Окреслені можливі перешкоди ефективному впровадженню комунікативного підходу. The article studies mutual interaction of the Crewing Company and the Maritime Institute in the issue of the communicative approach to the English language studying required from the cadets for participation in Company’s Cadet Programmer. The main stages of the teacher work and essential conditions for the realization of this project are defined. Possible obstacles to the effective introduction of the communicative approach are described in the article.
Опис: Міжнародна науково-практична конференція
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://rep.ksma.ks.ua/jspui/handle/123456789/470
Розташовується у зібраннях:Кафедра англійської мови в судноводінні

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Kudryavtseva_Marlow.pdf221.83 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.