Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://rep.ksma.ks.ua/jspui/handle/123456789/455
Назва: Концепція інформатизації освіти та методика викладання інформатики
Інші назви: Концепция информатизации образования и методика преподавания информатики
The concept of informatization of education and methodology of teaching informatics
Автори: Зайцева, Т.В.
Zaytseva, T.
Ключові слова: Методика викладання інформатики
інформаційні технології
предметні компетенції
Методика преподавания информатики
информационные технологии
предметные компетенции
Methods of computer science teaching
information technologies
subject competences
Дата публікації: 2018
Видавництво: ХДУ
Бібліографічний опис: Зайцева Т. Концепція інформатизації освіти та методика викладання інформатики //Інформаційні технології в освіті. – Вип. 4 (37). – Херсон: ХДУ, 2018. - С. 48-60. DOI 10.14308/ite
Серія/номер: УДК: 378.004;
Короткий огляд (реферат): Згідно з концепцією інформатизації освіти, курс Методики викладання інформатики не повинен зводитися до вивчення власне предмета Інформатики, а забезпечувати реалізацію цілої групи головних цілей, таких як: знайомство студентів з новими галузями знань, які безпосередньо чи опосередковано пов'язані з інформатикою, придбання ними компетенцій використання інформаційних технологій, вміння виявляти і розвивати здібності учнів спеціальними методами, впровадження в шкільну практику інноваційних форм навчання. Будучи дисципліною методичного циклу, пов'язаної з інформаційними технологіями, методика викладання інформатики веде до осмислення досвіду використання людиною інформаційних технологій і грає коригувальну роль в комп'ютеризації освіти в цілому. За умов сучасного стану освіти вже недостатньо знати фактичний матеріал предмета та конкретні методичні рекомендації щодо викладання інформатики в школі, хоча ці знання та вміння залишаються важливим фактором професійної підготовки вчителя. Сучасний вчитель повинен мати високий рівень методичної та загальної культури, володіти всім комплексом як загальнонаукових, так і предметних компетенцій. Загальні питання методики викладання інформатики в значній мірі сформульовані, детально розроблені і методики викладання ряду основних тем шкільного курсу. Але постійний процес оновлення науки, відкритість інформатики всьому новому ставить завдання: навчити студента самостійній розробці методик, методичної творчості шляхом передачі йому не тільки знань, вмінь в області методики інформатики, а й формування у студента певних предметних компетенцій і досвіду творчої роботи з інноваційними педагогічними технологіями. Согласно концепции информатизации образования, курс методики преподавания информатики не должен сводиться к изучению собственно предмета информатики, а обеспечивать реализацию целой группы главных целей, таких как: знакомство студентов с новыми областями знаний, которые прямо или косвенно связаны с информатикой, приобретения ими компетенций использования информационных технологий, умение выявлять и развивать способности учащихся специальными методами, внедрение в школьную практику инновационных форм обучения. Будучи дисциплиной методического цикла, связанной с информационными технологиями, методика преподавания информатики ведет к осмыслению опыта использования человеком информационных технологий и играет корректирующую роль в компьютеризации образования в целом. В условиях современного состояния образования уже недостаточно знать фактический материал предмета и конкретные методические рекомендации по преподаванию информатики в школе, хотя эти знания и умения остаются важным фактором профессиональной подготовки учителя. Современный учитель должен иметь высокий уровень методической и общей культуры, владеть всем комплексом как общенаучных, так и предметных компетенций. Общие вопросы методики преподавания информатики в значительной степени сформулированы, детально разработаны и методики преподавания ряда основных тем школьного курса. Но постоянный процесс обновления науки, открытость информатики всему новому ставит задачу научить студента самостоятельной разработке методик, методическому творчеству путем передачи ему не только знаний, умений в области методики информатики, но и формирование у студента определенных предметных компетенций и опыта творческой работы с инновационными педагогическими технологиями. According to the informatization concept of education, the course of methods of computer science teaching should not be limited to the study of the subject of computer science, but to ensure the implementation of a whole group of main goals, such as: familiarizing students with new areas of knowledge that are directly or indirectly related to computer science, acquiring competencies in using information technologies, the ability to identify and develop the abilities of students by special methods, the introduction of educational innovative forms into school practice. Being a discipline of the methodical cycle related to information technologies, the methods of computer science teaching leads to the comprehension of the experience of using information technologies by a person and it plays a corrective role in the computerization of education in general. In the current state of education, it is not enough to know the subject’s actual material and specific guidelines for teaching computer science in school, although this knowledge and skills have an important factor in teacher’s training. A modern teacher should have a high level of methodological and general culture, the whole complex of both general scientific and subject competences. General questions of methods of computer science teaching are largely formulated, and techniques of teaching a number of basic topics of the school course have been developed in detail. But the constant process of updating science, the openness of computer science to everything new sets the task - to teach a student how to develop techniques independently, methodical creativity by transferring not only knowledge and skills in the field of informatics techniques, but also developing specific subject competences and student’s creative work experience.
Опис: Науковий вісник
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ite.kspu.edu/
http://rep.ksma.ks.ua/jspui/handle/123456789/455
ISSN: 1998-6939
Розташовується у зібраннях:Кафедра суднових комп’ютерних систем та мереж

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Zaytseva_Methods_of_computer_science_teaching.pdf838.31 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.