Please use this identifier to cite or link to this item: http://rep.ksma.ks.ua/jspui/handle/123456789/411
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorТерещенкова, О.В.-
dc.contributor.authorTereshchenkovа, O.V.-
dc.contributor.authorПуляєва, Г.В.-
dc.contributor.authorПуляева, А.В.-
dc.contributor.authorPuliaieva, A.-
dc.contributor.authorКамінська, Н.Г.-
dc.contributor.authorКаминская, Н.Г.-
dc.contributor.authorKaminska, N.-
dc.date.accessioned2019-11-10T11:53:17Z-
dc.date.available2019-11-10T11:53:17Z-
dc.date.issued2012-
dc.identifier.citationТерещенкова О.В. Формалізація моделі прийняття рішень для управління судноремонтом / О.В. Терещенкова, Г.В. Пуляєва, Камінська Н.Г. // Науковий вісник ХДМА: науковий журнал. – Херсон: ХДМА, 2012. — № 1(6) — С. 424–430.uk_UA
dc.identifier.urihttp://rep.ksma.ks.ua/jspui/handle/123456789/411-
dc.descriptionНауковий журналuk_UA
dc.description.abstractУ статті розглядається проблема процесу автоматизації роботи судноремонтних підприємств. На основі аналізу існуючих інформаційних систем управління судноремонтним підприємством, запропоновано створення системи підтримки прийняття рішень управління судноремонтом, сформовано модель технологічного циклу виконання судноремонтного замовлення, а також описано процес побудови і подальшого корегування графіку ремонту. В статье рассматривается проблема автоматизации работы судоремонтных предприятий. На основе анализа существующих информационных систем управления судоремонтным предприятием, предложено создание системы поддержки принятия решения управления судоремонтом, сформулирована модель технологического цикла выполнения судоремонтного заказа, а также описан процесс построения и дальнейшего корректирования графика ремонта. The article considers the problem of automation ship repairing companies. The creation of Decision Support System in ship repair management has been suggested on the basis analysis of existing information systems management ship repairing company. The model of technological cycle execution ship repair order has been formulated. And also, process of building and further correction of the schedule repair has been described.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherХДМАuk_UA
dc.relation.ispartofseriesУДК: 658.5;-
dc.subjectсудноремонтний процесuk_UA
dc.subjectремонтний графікuk_UA
dc.subjectбагатокритеріальна оптимізаціяuk_UA
dc.subjectмережні методи плануванняuk_UA
dc.subjectметод нечіткого критичного шляхуuk_UA
dc.subjectсистема підтримки прийняття рішеньuk_UA
dc.subjectсудоремонтный процессuk_UA
dc.subjectремонтный графикuk_UA
dc.subjectмногокритериальная оптимизацияuk_UA
dc.subjectсетевые методы планированияuk_UA
dc.subjectметод нечеткого критического путиuk_UA
dc.subjectсистема поддержки принятия решенийuk_UA
dc.subjectship repairing processuk_UA
dc.subjectDecision Support System (DSS)uk_UA
dc.subjectmulticriterial optimizationuk_UA
dc.subjectnetwork methods of planninguk_UA
dc.subjectmaintenance schedulesuk_UA
dc.subjectfuzzy critical path methoduk_UA
dc.titleФормалізація моделі прийняття рішень для управління судноремонтомuk_UA
dc.title.alternativeФормализация модели принятия решений для управления судоремонтомuk_UA
dc.title.alternativeFormalization of decision support system in ship repair managementuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Кафедра інноваційних технологій та технічних засобів судноводіння

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Tereshchenkova_ship_repairing_process.pdf348.78 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.