Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://rep.ksma.ks.ua/jspui/handle/123456789/301
Назва: Роль М. Ланге у справі організації вищої жіночої освіти в Одесі на початку ХХ століття
Автори: Добровольська, В.А.
Добровольская, В.А.
Dobrovolska, V.
Ключові слова: вища жіноча освіта
вищі жіночі курси
Одеські педагогічні курси
Новоросійській університет
модернізація освіти
высшее женское образование
высшие женские курсы
Одесские педагогические курсы
Новороссийский університет
модернизация образования
higher women education
higher women courses
Odessa educational cources
Novorossiya University
the modernization of education
Дата публікації: 2015
Видавництво: електронний журнал
Бібліографічний опис: Добровольська В.А. Роль М.Ланге у справі організації вищої жіночої освіти в Одесі на початку ХХ ст. / В.А.Добровольська // Scriptorium Nostrum. - 2015. - №1-2. – С.65-77.
Серія/номер: УДК: 947: 477.7: 372.48;
Короткий огляд (реферат): У статті висвітлено проблему здобуття жінками Півдня України вищої освіти у ХІХ ст., проаналізовано роль наукової інтелігенції Новоросійського університету у справі створення вищої жіночої освіти в Одесі на прикладі діяльності вченого і педагога М. Ланге, розкрито його організаційну та педагогічну роботу на посаді директора Одеських педагогічних та вищих жіночих курсів на початку ХХ ст. В статье рассказывается о проблеме получения женщинами Юга Украины высшего образования в ХІХ в., проанализирована роль научной интеллигенции Новороссийского университета в деле создания высшего женского образования в Одессе на примере деятельности ученого и педагога Н.Ланге, освещена его организационная и педагогическая работа на должности директора Одесских педагогических и высших женских курсов в начале ХХ в. The role of scientist and teacher M.Lanhe in the organization of higher female courses in Odessa at the beginning of XX century is analyzed. The author highlights the historical background of the formation of higher education for women South of Ukraine (on the example of Odessa) at the end of XIX century. The role of the general public of Odessa in the opening of higher female courses is defined, the active role of Novorossiysk University professors in this case is highlighted. Indicated that it was the professor of this university M.Lanhe who destined to be the chief organizer of high school for women and, in addition, the first director of the newly established educational institutions - higher female courses – at the beginning of XX century. The role of the Odessa pedagogical courses led by Professor M.Lanhe as the foundation for the higher female courses is discovered. Activity of M.Lanhe as the leader of these courses is observed, the psychological and pedagogical legacy of this scientist is analyzed. The structure of the institution, which gives reason to call higher courses for women a new fundamentally type of university is described.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://rep.ksma.ks.ua/jspui/handle/123456789/301
ISSN: 2411-0078
Розташовується у зібраннях:Кафедра соціально-гуманітарних дисциплін та інноваційної педагогіки

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Dobrovolska_M.Lanhe.pdf172.53 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.