Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://rep.ksma.ks.ua/jspui/handle/123456789/2611
Назва: Особливе значення практичного навчання при оволодінні компетентностями під час підготовки фахівців на суднобудівних спеціальностях
Інші назви: Special importance of practical training in mastering competencies during training of specialists in shipbuilding specialties
Автори: Курилко, І.О.
Kurylko, I.O.
Калмикова, С.А.
Kalmukova, S.A.
Дороніна, М.А.
Ключові слова: виробнича практика
професійна підготовка
стажування
практичні навички
компетенції для формування професійного
мислення
practical training
professional training
internships
practical skills
competencies for the formation of professional thinking
Дата публікації: 2021
Видавництво: Рига, Латвія: «Baltija Publishing»
Бібліографічний опис: Курилко І.О., Калмикова С.А., Дороніна М.А. Особливе значення практичного навчання при оволодінні компетентностями під час підготовки фахівців на суднобудівних спеціальностях. – Інтеграція академічної, тренажерної та практичної підготовки фахівців морської галузі. Колективна монографія. – Рига, Латвія: “Baltija Publishing”, 2021. 374 с. С. 120-131
Серія/номер: УДК;378:371.81:629.5(045)=(161.2)
Короткий огляд (реферат): Сучасне суспільне життя висуває вимоги до особистості, яка має володіти такими характеристиками: мобільність, адаптивність, здатність до навчання впродовж життя, толерантність, критичне мислення та володіння інформаційно-комунікаційними технологіями, передбачає використання людиноорієнтованої освітньої моделі на основі компетентності. -основа професійної освіти. У цьому контексті актуальною є проблема набуття ключових компетенцій та професійних компетенцій у процесі професійної підготовки, метою якої в умовах переходу до ринкових відносин є підготовка висококваліфікованих, конкурентоспроможних кадрів з високим рівнем професійних знань, умінь, навичок, професійних навичок, професійних навичок, професійних навичок. здібностей і науково-технічного прогресу. ринкових відносин в економіці, формування їх наукового світогляду, творчого мислення. У статті запропоновано алгоритм взаємовигідної співпраці закладів освіти та сучасного промислового виробництва. Напрямок налагодження співпраці із сучасним виробництвом забезпечується шляхом проведення виробничої практики на базі підприємств, під час якої здобувач набуває необхідних практичних умінь і навичок, здійснює професійну орієнтацію на підготовку спеціаліста. Розглянуто пріоритетні напрями державної політики розвитку освіти. Представлено особливості підготовки фахівців у Морському професійно-технічному коледжі, а саме: перелік видів практик за кожним напрямом підготовки та спеціальністю, їх форми, тривалість, рекомендації щодо використання екскурсійних заходів та конкурсів «Кращий за професією» для закріплення. та поглибити знання в практичних навичках. Подано практико-орієнтовану спрямованість навчання, яка включає перелік компетентностей для формування професійного мислення. Представлено методику якісного оцінювання знань студентів під час практичних занять. Наведено перелік підприємств, з якими керівництво Морського професійного коледжу ХДМА уклало угоди про взаємовигідну співпрацю з потужними сучасними базами практик. Розглянуто результати дослідження професійної діяльності на виробництві випускників коледжу. Modern social life makes demands on the individual, which should have the following characteristics: mobility, adaptability, ability to learn throughout life, tolerance, critical thinking and mastery of information and communication technologies, involves the use of human-centered educational model based on competency-based vocational education. In this context, the problem of acquiring key competencies and professional competencies in the process of professional training is relevant, the purpose of which in the transition to market relations is to train highly qualified, competitive personnel with a high level of professional knowledge, skills, abilities and scientific and technological progress. market relations in the economy, the formation of their scientific worldview, creative thinking. The article proposes an algorithm for mutually beneficial cooperation between educational institutions and modern industrial production. The direction of establishing cooperation with modern production is provided by conducting internships on the basis of enterprises, during which the applicant acquires the necessary practical skills and abilities, provides professional guidance for specialist training. The priority directions of the state policy on the development of education are considered. The peculiarity of training specialists in the Maritime Vocational College is presented, namely: a list of types of practices for each area of training and specialty, their forms, duration, recommendations for the use of sightseeing tours and competitions «Best in Profession» to consolidate and deepen knowledge in practical skills. The practiceoriented orientation of training is given, which includes the list of competencies for the formation of professional thinking. The method of qualitative assessment of knowledge of students during practical training is presented. The list of enterprises with which the management of the Maritime Vocational College of the KSMA has concluded agreements on mutually beneficial cooperation with powerful modern bases of practices is given. The results of the study of professional activity in the production of college graduates are considered.
Опис: Колективна монографія
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://rep.ksma.ks.ua/jspui/handle/123456789/2611
ISBN: 978-9934-26-106-0
Розташовується у зібраннях:Електромеханічне відділення

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Kurylko_practical_training.pdf11.99 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.