Please use this identifier to cite or link to this item:
http://rep.ksma.ks.ua/jspui/handle/123456789/252
Title: | Використання інноваційних технологій при викладанні креслення для студентів технічних спеціальностей |
Other Titles: | Использование инновационных технологий при преподавании черчения для студентов технических специальностей Use of innovative technologies in teaching drawing for students of technical specialties |
Authors: | Носов, П.С. Nosov, P.S. Ламберг, Н.В. Lamberg, N.V. |
Keywords: | параметричне моделювання креслення автоматизоване проектування параметрическое моделирование черчение автоматизированное проектирование parametric modeling drawing computer aided design |
Issue Date: | 2013 |
Publisher: | Наука і техніка |
Citation: | Ламберг Н.В., Носов П.С. Використання інноваційних технологій при викладанні креслення для студентів технічних спеціальностей // Інформаційні технології в освіті, науці та виробництві. Збірник наукових праць [Текст]. — Вип. 7(2) — Одеса: Наука і техніка, 2013. С. 255-261. |
Series/Report no.: | УДК 37.035.53; |
Abstract: | У статті наведені науково-методичні рекомендації щодо втілення у навчально-виховний процес прикладної програми Компас-3D для наочності викладання при підготовці майбутніх спеціалістів з технічних спеціальностей. В статье приведены научно-методические рекомендации по внедрению в учебно-воспитательный процесс приложения Компас-3D для преподавания при подготовке будущих специалистов по техническим специальностям. The article provides scientific and methodological recommendations for the implementation of the Compass-3D application in the educational process for clarity of teaching in the preparation of future specialists in technical specialties. |
URI: | http://rep.ksma.ks.ua/jspui/handle/123456789/252 |
Appears in Collections: | Кафедра судноводіння |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Nosov_vikiristannya_innovatsiynih.pdf | 302.64 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.