Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://rep.ksma.ks.ua/jspui/handle/123456789/249
Назва: Interdisciplinary integration in teaching Maritime English
Інші назви: Міждисциплінарна інтеграція у процесі навчання морської англійської мови
Междисциплинарная интеграция в процессе обучения морскому английскому языку
Автори: Фролова, О.О.
Фролова, Е.А.
Frolova, O.O.
Ключові слова: interdisciplinary integration
training programme
Maritime English
profession-focused subjects
deck officer
міждисциплінарна інтеграція
навчальна програма
морська англійська мова
професійно орієнтовані дисципліни, судноводій
междисциплинарная интеграция
учебная программа
морской английский язык
профессионально-ориентированные дисциплины
судоводитель
Дата публікації: 2017
Видавництво: КВНЗ «Херсонська академія неперервної освіти»
Бібліографічний опис: Фролова О.О. Interdisciplinary integration in teaching Maritime English. Педагогічний альманах. Херсон, 2017. Вип. 33. С. 210-215.
Серія/номер: УДК: 372.881.111.1:378:656.6(045)=161.2;
Короткий огляд (реферат): This article describes how communicative teaching of Maritime English can be integrated with the content of profession-focused subjects. Different approaches to the design of interdisciplinary courses have been analyzed. The author discusses the requirements to the development of the integrated language course programme and suggests possible interdisciplinary units in the recently up-dated Maritime English programme for Deck Officers at Kherson State Maritime Academy which focuses on the sequence and advancement of communicative language learning within the integrated process. The interdisciplinary teaching activities are recommended for use in relation to learning outcomes and how they are interlinked with occupational requirements. У статті висвітлено роль інтеграції між комунікативним навчанням морської англійської мови та змістом професійно орієнтованих дисциплін. Проаналізовано різні підходи до планування міждисциплінарних курсів. Автор наводить вимоги до розроблення інтегративної мовної програми та пропонує можливі міждисциплінарні зв’язки в оновленій програмі з морської англійської мови для судноводіїв у Херсонській державній морській академії, яка базується на послідовності комунікативного навчання в умовах інтеграційного процесу. Пропонуються приклади міждисциплінарних завдань відповідно до цілей навчання та професійних вимог. В статье освещается роль интеграции между коммуникативным обучением морскому английскому языку и содержанием профессионально-ориентированных дисциплин. Проанализированы различные подходы к планированию междисциплинарных курсов. Автор приводит требования к разработке интегративной языковой программы и предлагает возможные междисциплинарные связи в обновленной программе по морскому английскому языку для судоводителей в Херсонской государственной морской академии, которая основана на последовательности коммуникативного обучения в условиях интеграционного процесса. Предлагаются примеры междисциплинарных заданий в соответствии с целями обучения и профессиональными требованиями.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://rep.ksma.ks.ua/jspui/handle/123456789/249
Розташовується у зібраннях:Кафедра англійської мови в судноводінні

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Frolova_integration.pdf637.47 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.