Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://rep.ksma.ks.ua/jspui/handle/123456789/244
Назва: CLIL: Integrating Profession-Focused Subjects and Maritime English
Інші назви: Предметно-мовне інтегроване навчання: інтеграція фахових дисциплін та морської англійської мови
Предметно-языковое интегрированное обучение: интеграция профессиональных дисциплин и морского английского языка
Автори: Фролова, О.О.
Фролова, Е.А.
Frolova, O.O.
Барсук, С.Л.
Barsuk, S.L.
Ключові слова: interdisciplinary integration
training programme
Maritime English
profession-focused subjects
інтердисциплінарна інтеграція
навчальна програма
морська англійська мова
фахові дисципліни
интердисциплинарная интеграция
учебная программа
морской английский язык
профессиональные дисциплины
Дата публікації: тра-2018
Видавництво: Издательство ВВМУ "Н. Й. Вапцаров"
Бібліографічний опис: Frolova O., Barsuk S. CLIL: Integrating profession-focused subjects and maritime English. Стратегии, хора и технологии в корабоплаването: cборник доклади, изнесени на Международна научна конференция (Варна, 10-11 май 2018 г.). Варна, 2018. C. 78-85.
Короткий огляд (реферат): The article describes how communicative teaching of Maritime English can be integrated with the content of profession-focused subjects. Different approaches to the design of interdisciplinary courses have been analyzed. The authors discuss the requirements to the development of the integrated language course programme and suggest possible interdisciplinary units in the recently up-dated Maritime English programme for Deck Officers at Kherson State Maritime Academy which focuses on the sequence and advancement of communicative language learning within the integrated process. The interdisciplinary teaching activities are recommended for use in relation to learning outcomes and how they are interlinked with occupational requirements. У статті висвітлено варіанти інтеграції змісту дисципліни «Морська англійська мова» та фахових дисциплін. Проаналізовано різні підходи до планування інтердисциплінарних курсів. Автори обговорюють вимоги до розроблення інтегрованої мовної програми та пропонують варіанти інтердисциплінарних зв’язків в оновленій програмі з морської англійської мови для судноводіїв у Херсонській державній морській академії, яка базується на послідовності комунікативного навчання крізь інтегрований навчальний процес. Рекомендуються різноманітні інтердисциплінарні навчальні завдання відповідно до цілей навчання та професійних вимог. В статье отражены варианты интеграции содержания дисциплины «Морской английский язык» и профессиональных дисциплин. Проанализированы разные подходы к планированию интердисциплинарних курсов. Авторы обсуждают требования к разрабатыванию интегрированной языковой программы и предлагают варианты интердисциплинарних связей в обновленной программе по морскому английскому языку для судоводителей в Херсонской государственной морской академии, которая базируется на последовательности коммуникативного обучения сквозь интегрированный учебный процесс. Рекомендуются разнообразные интердисциплинарные учебные задания в соответствии с целями обучения и профессиональными требованиями.
Опис: Міжнародна наукова конференція
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://rep.ksma.ks.ua/jspui/handle/123456789/244
ISBN: 978-619-7428-28-5
Розташовується у зібраннях:Кафедра англійської мови в судноводінні

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Frolova_CLIL.pdf698.7 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.