Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://rep.ksma.ks.ua/jspui/handle/123456789/2419
Назва: Використання інтернет-ресурсів у викладанні морської англійської мови
Інші назви: The use of internet resources for teaching Maritime English language
Автори: Смелікова, В.Б.
Smelikova, V.B.
Ключові слова: інформаційні технології
система управління навчанням Moodle
онлайн-сервіси
морська англійська мова
information technologies
Moodle learning management system
online services
Maritime English
Дата публікації: 8-вер-2021
Видавництво: Видавничий дім «Гельветика»
Бібліографічний опис: Смелікова В.Б. Використання інтернет ресурсів у викладанні морської англійської мови. Вісник Запорізького національного університету. Педагогічні науки. 2021. Вип. 1 (37) Ч. 2. С. 249-253. DOI https://doi.org/10.26661/2522-4360-2021-1-2-39
Серія/номер: УДК;378.147
Короткий огляд (реферат): Стаття присвячена проблемі викладання морської англійської мови майбутнім судноводіям за допомогою новітніх технологій. У статті розглядається актуальність цієї проблеми та ефективність використання інтернет ресурсів в опануванні студентами іноземної мови. Сучасний швидкий розвиток інформаційно-комунікаційних технологій надає викладачам унікальну можливість розширити свій арсенал методів, форм та засобів викладання, традиційно використовуваних у педагогіці. У статті охарактеризовано та наведені приклади застосування інтернет ресурсів та інформаційних технологій (від програмного забезпечення, первісно призначеного для навчальних цілей до створених лише для професійних потреб), які ефективно впроваджуються на заняттях з морської англійської мови: система управління навчанням Moodle, онлайн-сервіси Learning Apps та Kahoot, що дозволяють створювати інтерактивні вправи та вікторини, перевернуте навчання, віртуальні інтерактивні дошки, мобільні телефони, клікери, деякі професійні сайти (Passage Weather, Marine Traffic). Вибір інструментів та методів для включення в навчальний процес залежить від творчості та гнучкості вчителя, а також готовності студентів брати на себе відповідальність за власне навчання. Виявлено, що використання онлайн ресурсів на практичних заняттях з морської англійської мови сприяє реалізації активних методів та креативних підходів. Розроблений власний онлайн курс «Морська англійська мова» на платформі Moodle із використанням інтернет ресурсів для вдосконалення професійної комунікативної компетентності майбутніх судноводіїв. Можливості платформи Moodle також полегшують рутинну роботу викладача з перевірки тестів, іспитів та багато інших завдань, які мають адміністративний характер. Результати дослідження свідчать про те, що інтернет ресурси та інформаційні технології, значно розширюють потенціал навчального матеріалу, сприяють розвитку рівня мотивації студенті та диференціації методів, форм і засобів навчання з урахуванням індивідуальних особливостей студентів. Умовою ефективної роботи сучасного викладача є використання інтернет ресурсів та інформаційних технологій в поєднанні з традиційними методами навчання, що підвищує якість засвоєння студентами нового матеріалу, розвиваючи у них вміння критично мислити для вирішення комплексних завдань. The article is devoted to the problem of teaching Maritime English to future seafarers by the use of new technologies. The article considers the relevance of this problem and the effectiveness of the use of Internet resources in the acquisition of Maritime English by students. Modern rapid development of information and communication technologies gives teachers a unique opportunity to expand their arsenal of methods, forms and means of teaching, traditionally used in pedagogy. The article describes and gives examples of the use of Internet resources and information technologies (from software originally designed for educational purposes to those created only for professional needs), which are effectively implemented in Maritime English classes: Moodle learning management system, online services Learning Apps and Kahoot, which allow teacher to create interactive exercises and quizzes, flipped learning, interactive whiteboards, cell phones, clickers, some professional websites (Passage Weather, Marine Traffic). The choice of tools and methods for inclusion in the learning process depends on the creativity and flexibility of the teacher, as well as the willingness of students to take responsibility for their own learning. It was found that the use of online resources in practical lessons in Maritime English promotes the implementation of active methods and creative approaches. The author's online course "Marine English" on the Moodle platform was developed using Internet resources to improve the professional communication skills of future seafarers. The capabilities of the Moodle platform greatly facilitate the routine work of the teacher in checking tests, exams and many other tasks that are administrative in nature. The results of the study show that Internet resources and information technologies significantly expand the potential of educational material, contribute to the development of student motivation and differentiation of methods, forms and means of learning, taking into account the individual characteristics of students. The condition for effective work of a modern teacher is the use of Internet resources and information technologies in combination with traditional teaching methods, which improves the quality of students' assimilation of new material, developing their ability to think critically and to solve complex problems.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://rep.ksma.ks.ua/jspui/handle/123456789/2419
Розташовується у зібраннях:Кафедра англійської мови в судноводінні

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Smelikova_internet resources.pdf274.01 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.