Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://rep.ksma.ks.ua/jspui/handle/123456789/2397
Назва: Інтеграція позааудиторної діяльності у процес формування лідерської компетентності майбутніх фахівців з навігації і управління морськими суднами
Інші назви: Integration of extracurricular activities in the process of forming the leadership competence of future specialists in navigation and ship handling
Автори: Швецова, І.В.
Shvetsova, I.V.
Ключові слова: лідерська компетентність
комунікативні уміння
майбутні фахівці з навігації і управління морськими суднами
позааудиторна діяльність
інтеграція позааудиторної діяльності
leadership competence
communication skills
future specialists in navigation and ship handling
extracurricular activities
integration of extracurricular activities
Дата публікації: 2023
Видавництво: Видавнича група «Наукові перспективи»
Бібліографічний опис: Швецова І. В. Інтеграція позааудиторної діяльності у процес формування лідерської компетентності майбутніх фахівців з навігації і управління морськими суднами // «Перспективи та інновації науки (Серія «Педагогіка», Серія «Психологія», Серія «Медицина»)»:журнал. 2023. № 15(33) С.1309. DOI: https://doi.org/10.52058/2786-4952-2023-15(33)
Серія/номер: УДК;37.013
Короткий огляд (реферат): У статті обґрунтовано, що лідерська компетентність відіграє важливу роль у створенні ефективної команди, досягненні організаційних, особистісних та професійних цілей і потреб у масштабах професійного середовища. Обґрунтовано, що виконання організаційних і командних завдань забезпечується високим рівнем комунікативних умінь лідера, глибокими знаннями законів міжособистісного спілкування, а досягнення спільних цілей є показниками лідерської компетентності. На основі проведеного дослідження визначено, що важливо інтегрувати позааудиторну діяльність у формування лідерської компетентності майбутніх фахівців з навігації і управління морськими суднами. Визначено, що організація позааудиторної роботи має бути включена в систему роботи викладачів різних дисциплін. Міждисциплінарний підхід до цієї форми роботи матиме ефективний вплив на розвиток мотиваційної сфери студентів, розширення їхнього світогляду та підвищення рівня знань. У статті представлено особливості інтеграції позааудиторної діяльності в систему формування лідерської компетентності майбутніх фахівців з навігації і управління морськими суднами: організація позааудиторної діяльності спрямована на професійну орієнтацію майбутніх фахівців; стимулювання встановлення психологічного клімату в групі і сприяння подоланню психологічних бар'єрів; забезпечення розвитку мотивації до формування комунікативної компетентності майбутніх фахівців з навігації і управління морськими суднами з урахуванням інтересів і особливостей майбутньої професії. У статті обґрунтовано, що ефективними формами роботи, що забезпечують формування лідерської компетентності майбутніх фахівців з навігації і управління морськими суднами, є тренінгові технології, квест-технології, додаткові спецкурси з розвитку лідерства, організація наукових спільнот, лідерські дослідження, семінари, лідерські вебінари, майстер-класи тощо. Ефективними методами розвитку лідерства є: соціальнопсихологічні тренінги, ситуаційне моделювання, рольові ігри, мозкові штурми. The article substantiates that leadership competence plays an important role in creating an effective team, achieving organisational, personal and professional goals and needs on the scale of the professional environment. It is substantiated that the fulfilment of organisational and team tasks is ensured by a high level of communication skills of the leader, deep knowledge of the laws of interpersonal communication, and the achievement of common goals are indicators of leadership competence. On the basis of the study, it is determined that it is important to integrate extracurricular activities into the formation of leadership competence of future specialists in navigation and ship handling. It has been concluded that the organisation of extracurricular activities should be included in the system of work of teachers of different disciplines. An interdisciplinary approach to this form of work will have an effective impact on the development of students ‘motivational sphere, broadening their outlook and improving their knowledge. The article presents the peculiarities of integrating extracurricular activities into the system of forming the leadership competence of future specialists in navigation and ship handling: organisation of extracurricular activities is aimed at professional orientation of future specialists; stimulating the establishment of a psychological climate in the group and facilitating the overcoming of psychological barriers; ensuring the development of motivation for the formation of communicative competence of future specialists in navigation and ship handling, taking into account the interests and characteristics of the future profession. The article substantiates that effective forms of work that ensure the formation of leadership competence of future specialists in navigation and ship handling are training technologies, quest technologies, additional special courses on leadership development, organisation of scientific communities, leadership research, seminars, leadership webinars, master classes, etc. Effective methods of leadership development include: social and psychological training, situational modelling, role-playing games, and brainstorming sessions.
Опис: Збірник наукових праць
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://rep.ksma.ks.ua/jspui/handle/123456789/2397
ISSN: 2786-4952 (Online)
Розташовується у зібраннях:Кафедра англійської мови в судноводінні

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Shvetsova I_ leadership competence.pdf364.12 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.