Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://rep.ksma.ks.ua/jspui/handle/123456789/2381
Назва: | Key principles of ESP syllabus content selection |
Інші назви: | Базові принципи формування змістового компоненту робочих навчальних програм з англійської мови професійного спрямування |
Автори: | Мороз, О.Л. Moroz, O.L. |
Ключові слова: | continuous professional training course content didactic principles professionally-oriented communicative competency Maritime English interdisciplinary coordination succession consistency неперервна професійна підготовка зміст навчальної дисципліни дидактичні принципи професійно-орієнтована комунікативна компетенція морська англійська мова міжпредметна координація наступність послідовність |
Дата публікації: | 2021 |
Видавництво: | Instytut Spraw Administracji Publicznej |
Бібліографічний опис: | Moroz O.L. Key principles of ESP syllabus content selection. Knowledge, Education, Law, Management. 2021. № 7(43). Vol.1 P. 44-49. |
Короткий огляд (реферат): | The paper substantiates four key principles of English for specific purposes syllabus content selection on the example of the Maritime English. It is claimed that the adhering to those key principles while any ESP course syllabus content selection will allow for the provision of the maximum efficiency level of the professionally-oriented foreign language competency formation process in the framework of continuous professional training. The paper provides the arguments for the fact that the content of the academic discipline at different stages of education is a crucial factor enhancing continuous professional training implementation. It is proved the syllabi set content should be created and developed in compliance with the specific requirements to each level of professional training as well as with the workplace requirements. У статті виокремлюються чотири ключові принципи формування змістового компоненту робочих навчальних програм з англійської мови професійного спрямування (на прикладі дисципліни «Морська англійська мова»). Стверджується, що саме від якісного навчально-методичного супроводу та від належного відбору змісту навчання з дисципліни залежатиме відповідність фахової підготовки здобувача вищої освіти базовим вимогам роботодавців, а отже і їх конкурентоспроможність на ринку праці. Реалізація принципів міждисциплінарної координації та ранньої професійної спрямованості є вкрай важливою, оскільки йдеться про формування саме професійно-орієнтованої комунікативної компетенції майбутніх фахівців морської галузі, а отже потребує кооперованої взаємодії всіх частин підготовки у складі єдиного цілого та створення стійкої мотивації до вивчення іноземної мови. Реалізація принципів наступності, системності та послідовності сприяє здійсненню поетапної підготовки фахівців в системі неперервної освіти за рахунок розробки інтегративних, узгоджених робочих навчальних програм для кожного окремого етапу професійно-орієнтованої іншомовної підготовки. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://rep.ksma.ks.ua/jspui/handle/123456789/2381 |
ISSN: | 2353-8406 |
Розташовується у зібраннях: | Кафедра англійської мови в судноводінні |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Moroz_syllabus_content_selection.pdf | 398.6 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.