Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://rep.ksma.ks.ua/jspui/handle/123456789/2058
Назва: Вплив урядової політики на розвиток соціокультурної складової професійної освіти майбутніх судноводіїв у 90-ті роки XX століття
Інші назви: Влияние правительственной политики на развитие социокультурной составляющей профессионального образования будущих судоводителей в 90-е годы XX века
The influence of government policy on socio-cultural component development in professional education of future seafarers in the 90s of the XX century
Автори: Пенза, І.В.
Пенза, И.В.
Penza, I.V.
Ключові слова: розвиток
соціокультурна складова
судноводій
освіта
фахівець
развитие
социокультурная составляющая
судоводитель
образование
специалист
development
socio-cultural component
navigator
education
specialist
Дата публікації: 2021
Видавництво: CPN Publishing Group. Kyoto, Japan
Бібліографічний опис: Пенза І. В. Вплив урядової політики на розвиток соціокультурної складової професійної освіти майбутніх судноводіїв у 90-ті роки XX століття // Science and education: problems, prospects and innovations. Proceedings of the 7th International scientific and practical conference. CPN Publishing Group. Kyoto, Japan. 2021. Pp. 801-807. URL: https://sci-conf.com.ua/vii-mezhdunarodnaya-nauchno-prakticheskaya-konferentsiyascience-and-education-problems-prospects-and-innovations-1-3-aprelya-2021-godakioto-yaponiya-arhiv/
Серія/номер: УДК: 377;
Короткий огляд (реферат): У статті розглянуто нормативно-правові акти, що визначали розвиток соціокультурної складової професійної освіти майбутніх судноводіїв у 90-і роки XX століття. Зроблено висновок, що згідно з урядовою політикою заклади морської освіти відійшли від радянських традицій в бік гуманітаризації та євроінтеграції. В статье рассмотрены нормативно-правовые акты, определявшие развитие социокультурной составляющей профессионального образования будущих судоводителей в девяностые годы XX века. Сделан вывод, что согласно правительственной политике заведения морского образования отошли от советских традиций в сторону гуманитаризации и евроинтеграции. The article considers the legal acts that determined socio-cultural component development in professional education of future seafarers in the 90s of the XX century. It is concluded that in accordance with the government's policy, maritime education institutions have departed from the Soviet tradition towards humanitarianization and European integration.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://rep.ksma.ks.ua/jspui/handle/123456789/2058
ISBN: 978-4-9783419-5-2
Розташовується у зібраннях:Кафедра англійської мови в судноводінні

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Penza_vpluv_uryad.polituku.pdf451.29 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.