Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://rep.ksma.ks.ua/jspui/handle/123456789/201
Назва: | Спортивные и подвижные игры на воде |
Інші назви: | Спортивні і рухливі ігри на воді Sports and outdoor games on water |
Автори: | Гузарь, В.Н. Гузар, В.М. Huzar, V.M. |
Ключові слова: | Информация информационное обеспечение волевые качества двигательные навыки здоровье спортивные игры подвижные игры моряк Інформація інформаційне забезпечення вольові якості рухові навички здоров'я спортивні ігри рухливі ігри моряк Information information support strong-willed qualities motor skills health sports outdoor games sailor |
Дата публікації: | 2019 |
Видавництво: | ХДАФК |
Бібліографічний опис: | Гузарь В.Н. Спортивные и подвижные игры на воде. Спортивні ігри. Харків: ХДАФК, 2019, 1 (11), С. 4-15. http://doi.org/10.5281/zenodo.2543532 |
Серія/номер: | УДК: 796.12/796.2; |
Короткий огляд (реферат): | Занятия в воде являются эффективным средством повышения уровня физической работоспособности. Водная среда и двигательная активность в ней способствует активизации обменных процессов, совершенствованию систем терморегуляции, укреплению опорно-двигательного аппарата, улучшению нервной и пищеварительной систем, что очень важно для специалистов в отрасли торгового флота. Цель: проанализировать проблему организации и проведения спортивных и подвижных игр на воде, разработать варианты игр с учётом учебно-тренировочной и трудовой деятельности моряков. Материал и методы исследования: в анкетировании приняли участие 386 курсантов 1–2-ого курсов Херсонской государственной морской академии. Результаты исследования: установлено, что спортивные и подвижные игры на воде проводятся крайне редко, в основном, в отпускное время. Варианты проведения спортивных и подвижных игр разработаны недостаточно, в учебно-тренировочной и трудовой деятельности моряка практически не используются. Разработка вариантов проведения спортивных и подвижных игр на воде, методические и организационные рекомендации, контроль над их выполнением позволят морякам в дальнейшей учебно-тренировочной и трудовой деятельности использовать полученные навыки, повысить физическую работоспособность, укрепить опорно-двигательный аппарат, нормализовать работу сердечно-сосудистой системы и постоянно закалять свой организм. В ходе анкетирования установлено, что до поступления в академию 82,3 % опрошенных занимались спортивными играми, из них 32,1 % занимались спортивными играми регулярно (2–4 раза в неделю). Спортивными и подвижными играми на воде занимались всего лишь 15,5 %, а многие опрашиваемые курсанты испытывают недостаток в получении информации по вопросам проведения спортивных и подвижных игр на воде Выводы: показана необходимость применения спортивных и подвижных игр на воде в учебно-тренировочной, а в дальнейшем, и в трудовой деятельности специалистов торгового флота. Заняття у воді є ефективним засобом підвищення рівня фізичної працездатності. Водне середовище і рухова активність в ній сприяє активізації обмінних процесів, вдосконаленню систем терморегуляції, зміцненню опорно-рухового апарату, поліпшенню нервової і травної систем, що дуже важливо для фахівців в галузі торгового флоту. Мета: проаналізувати проблему організації і проведення спортивних і рухливих ігор на воді, розробити варіанти ігор з урахуванням навчально-тренувальної і трудової діяльності моряків. Матеріали і методи дослідження: в анкетуванні взяли участь 386 курсантів 1–2-го курсів Херсонської державної морської академії. Результати дослідження: встановлено, що спортивні і рухливі ігри на воді проводяться украй рідко, в основному, у відпускний час. Варіанти проведення спортивних і рухливих ігор розроблені недостатньо, в учбово-тренувальній і трудовій діяльності моряка практично не використовуються. Розробка варіантів проведення спортивних і рухливих ігор на воді, методичні і організаційні рекомендації, контроль над їх виконанням дозволять морякам в подальшій учбово-тренувальній і трудовій діяльності використати отримані навички, підвищити фізичну працездатність, зміцнити опорно-руховий апарат, нормалізувати роботу серцево-судинної системи і постійно загартовувати свій організм. В ході анкетування встановлено, що до вступу до академії 82,3 % опитаних займалися спортивними іграми, з них 32,1 % займалися спортивними іграми регулярно (2–4 рази на тиждень). Спортивними і рухливими іграми на воді займалися лише 15,5 %, а багато опитувані курсанти відчувають нестачу в отриманні інформації з питань проведення спортивних і рухливих ігор на воді. Висновки: показана необхідність застосування спортивних і рухливих ігор на воді в учбово-тренувальній, а надалі, і в трудовій діяльності фахівців торгового флоту. Classes in water are an effective remedy of increase in level of physical working capacity. The water environment and physical activity in it promotes activation of exchange processes, improvement of systems of thermal control, strengthening of the musculoskeletal system, improvement of nervous and digestive systems that is very important for experts in the branch of merchant marine fleet. Purpose: to analyze the problem of organization and holding sports and outdoor games on water, to develop options of games taking into account educational-training and work activities of sailors. Material: 386 cadets of the 1-2nd courses of Kherson state maritime academy took part in questioning. Results: it is established that sports and outdoor games on water are held extremely seldom, generally in holiday time. Options of holding sports and outdoor games are developed insufficiently; they aren’t practically used in educational-training and work activities of sailors. Development of options of holding sports and outdoor games on water, methodical and organizational recommendations, and control over their performance will allow sailors to use the received skills, to increase physical working capacity, to strengthen the musculoskeletal system, to normalize work of cardiovascular system and to temper the organism constantly in further educational-training and work activities. It is established during questioning that 82.3% of questioned were engaged in sports, from them 32.1% were engaged in sports regularly (2-4 times a week) before entering in academy. Only 15.5% were engaged in sports and outdoor games on water, and many interviewed cadets lack obtaining information on questions of holding sports and outdoor games on water Conclusions: need of using sports and outdoor games on water in educational-training activity, and further, and in work of experts of merchant marine fleet is shown. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://rep.ksma.ks.ua/jspui/handle/123456789/201 |
ISBN: | 2523-4161 (Ukrainian ed. Online) |
Розташовується у зібраннях: | Кафедра безпеки життєдіяльності та професійно-прикладної фізичної підготовки |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Huzar_health.pdf | 632.18 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.