Please use this identifier to cite or link to this item: http://rep.ksma.ks.ua/jspui/handle/123456789/1561
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorВолошинов, С.А.-
dc.contributor.authorVoloshynov, S.A.-
dc.contributor.authorYurzhenko, О.Y.-
dc.contributor.authorPopova, G.V.-
dc.contributor.authorVolska, O.M.-
dc.contributor.authorВольська, О.М.-
dc.contributor.authorЮрженко, О.Ю.-
dc.contributor.authorПопова, Г.В.-
dc.date.accessioned2020-11-26T09:43:57Z-
dc.date.available2020-11-26T09:43:57Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.citationВолошинов С.А. Використання LMS Moodle як інструменту управління дистанційним навчанням майбутніх морських фахівців / С.А. Волошинов, О.Ю. Юрженко, Г.В. Попова, О.М. Вольська // Актуальні проблеми інформаційних систем і технологій: монографія / Н. Борисова, В. Васянин та ін.; під наук. ред. проф. В. Вичужанина. – Одеса: НУ «ОМА», 2020. – 283 – 291с.uk_UA
dc.identifier.isbn978-617-7858-
dc.identifier.urihttp://rep.ksma.ks.ua/jspui/handle/123456789/1561-
dc.descriptionМонографіяuk_UA
dc.description.abstractУ статті розглядається роль систем управління навчанням під час дистанційного навчання. Описано вимоги до дистанційного навчання майбутніх морських фахівців. Підкреслюється важливість доступу персоналізованих користувачів до системи управління вищого навчального закладу. У статті також показані шляхи вирішення проблеми єдиного джерела до всіх навчальних матеріалів. LMS MOODLE описується як інструмент, що забезпечує різні навчальні інструменти (зошит, тестування, завдання, календар тощо). Також важливо мати різні випадкові запитання на електронних курсах, заліках та іспитах. LMS MOODLE Херсонської державної морської академії показаний як адміністративний інструмент, який може відповідати вимогам до LMS, згаданих вище. Під час досліджень використовувались різні методи - теоретичний, емпіричний та статистичний. Дослідження підтверджує позитивний вплив LMS як технології дистанційного навчання на підготовку майбутніх морських фахівців. Перспективи майбутніх досліджень полягають у вивченні віртуальних та доповнених реальностей як додаткових інструментів LMS. В статье исследуется роль систем управления обучением (LMS) во время дистанционного обучения. В статье изложены требования к дистанционному обучению будущих морских специалистов. Подчеркивается важность персонализированного доступа пользователей к системе управления обучением вуза. В статье также показаны способы решения проблемы единого источника для всех учебных материалов. LMS MOODLE описывается как инструмент, который предоставляет различные образовательные инструменты. В документе также показано, как важно задавать разные случайные вопросы на электронных курсах во время зачетов и экзаменов. LMS MOODLE Херсонской государственной морской академии показан как административный инструмент, отвечающий требованиям к LMS, упомянутым выше. При проведении исследования использовались разные методы - теоретический, эмпирический и статистический. Исследование подтверждает положительное влияние LMS как технологии дистанционного обучения на подготовку будущих морских специалистов. Перспективы будущих исследований заключаются в изучении виртуальной и дополненной реальности как дополнительных инструментов LMS в обучении будущих морских специалистов. The paper examines the role of Learning Management Systems (LMS) during distance learning. The demands to distance learning of future maritime specialists are described in the article. The importance of personalized users’ access to learning management system of higher educational institution is highlightened. The article also shows the ways of solving the problem of single source to all educational materials. LMS MOODLE is described as tool which provides different educational instruments.The importance to have different random questions on e-courses while credits and exams is also shown in the paper. LMS MOODLE of Kherson State Maritime Academy is shown as an administrative tool which can meet the requirement to LMS mentioned above. Different methods were used while research - theoretical, empirical and statistical one. The research confirms positive impact of LMS as distance learning technology on future maritime specialists’ training. The perspectives of future research are in the study of virtual and augmented realities as additional tools of LMS in training of future maritime specialists.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherОНПУuk_UA
dc.relation.ispartofseriesУДК : 378.09;-
dc.subjectLearning Management Systemuk_UA
dc.subjectDistance Learninguk_UA
dc.subjectDigital competencyuk_UA
dc.subjectHigher Educational Establishmentsuk_UA
dc.subjectсистема управления обучениемuk_UA
dc.subjectMOODLEuk_UA
dc.subjectвысшие учебные заведенияuk_UA
dc.subjectдистанционное обучениеuk_UA
dc.subjectцифровая компетенцияuk_UA
dc.subjectсистема управління навчаннямuk_UA
dc.subjectцифрова компетентністьuk_UA
dc.subjectдистанційне навчанняuk_UA
dc.subjectвищі навчальні закладиuk_UA
dc.titleThe use of LMS Moodle as an administration instrument of distance learning of future maritime specialistsuk_UA
dc.title.alternativeИспользование LMS Moodle в качестве административного инструмента дистанционного обучения будущих морских специалистовuk_UA
dc.title.alternativeВикористання LMS Moodle як інструменту управління дистанційним навчанням майбутніх морських фахівцівuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Кафедра інноваційних технологій та технічних засобів судноводіння

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Voloshynov_Volska_Popova_Yurzhenko_use.pdf545.28 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.