Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://rep.ksma.ks.ua/jspui/handle/123456789/1301
Назва: Applying CLIL Method To Teaching Maritime English
Автори: Смелікова, В.Б.
Смеликова, В.Б.
Smelikova, V.B.
Ключові слова: content and language integrated learning
communicative approach
Maritime English
maritime institution
professional content
предметно-мовне інтегроване навчання
комунікативний підхід
морська англійська мова
морський заклад освіти
професійний зміст
Дата публікації: 9-лип-2020
Видавництво: Рівненський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти
Бібліографічний опис: Smelikova V.B. Applying CLIL Method To Teaching Maritime English. Нова педагогічна думка. 2020. Вип. 2 (102). С.98-102. DOI: 10.37026/2520-6427-2020-102-2-98-102
Серія/номер: УДК: 378.147:811.111’276.5;
Короткий огляд (реферат): Maritime industry has a multinational and multicultural fleet which works worldwide. Thus, there is a need in clear interaction among seafarers as a great number of accidents at sea occur due to communication failures. To prevent these accidents maritime educational institutions are constantly searching for effective methods of teaching and learning Maritime English. It has been mentioned in the article that the content and language integrated learning (CLIL) corresponds to nowadays demand when Maritime English has to be taught in short period and reflects cadets’ professional sphere. The author of the article studies the features of CLIL, describes content and practical teaching experience that could be used when studying a foreign language. The article reflects practical examples of teaching activities for implementing CLIL in the educational process, that is a series of lessons on the theme “Anchoring” developed on the basis of CLIL approach that could help teachers to plan and implement professional content in Maritime English communicative teaching. In each lesson foreign language professional communication and professional activities are integrated in educational process. Each lesson is build according to the CLIL approach, principle of structural integrity and incudes logically joint parts. Much attention in the article is paid to the description of different activities that may be applied to the CLIL lessons and may help cadets to master successfully the knowledge from professionally-oriented subjects and Maritime English communicative skills, increase their curiosity and motivation. Among the activities described in the article are warm-up activities, activities for developing reading, listening, viewing, speaking and writing skills, role playing activities and simulation of professional situations. Particular attention is paid to the learning and practicing Standard Marine Communication Phrases that relate to either external or onboard communication topics; and case study that makes cadets apply their knowledge and skills for analyzing real situation in the form of educational and vocational case. Стаття присвячена проблемі підготовки майбутніх моряків до ефективної комунікації у мультинаціональному екіпажі. У статті зазначено, що цьому значною мірою сприяє предметно-мовне інтегроване навчання (CLIL), яке реалізується на заняттях з морської англійської мови. CLIL відповідає вимогам сьогодення, коли курсантів необхідно навчати морській англійській мові за короткий період часу із застосуванням професійного контексту. Стаття відображає практичний досвід викладацької діяльності з впровадження CLIL у навчальний процес, на прикладі серії занять на тему «Постановка судна на якір», розроблених на основі підходу CLIL, який може стати у нагоді викладачам під час планування та інтеграції професійного контенту у комунікативне навчання морської англійської мови. Велика увага в статті приділяється опису різних видів діяльності, які можуть бути застосовані до занять з елементами CLIL і можуть допомогти курсантам успішно засвоїти знання з професійно-орієнтованих предметів та вдосконалити комунікативні навички морської англійської мови, підвищити їх зацікавленість та мотивацію до вивчення мови в майбутньому. Серед описаних у статті видів діяльності є мовленнєва розминка, завдання з розвитку навичок читання, слухання, перегляду, говоріння та письма, рольові ігри та моделювання професійних ситуацій. Особлива увага приділяється вивченню та відпрацюванню стандартних фраз для спілкування на морі (SMCP); кейс-стаді, що спонукає курсантів застосовувати свої знання та вміння для аналізу реальних професійних ситуацій, виявлення причин, через які вони сталися, та варіантів їх розв’язання.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://rep.ksma.ks.ua/jspui/handle/123456789/1301
Розташовується у зібраннях:Кафедра англійської мови в судноводінні

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Smelikova_CLIL_method.pdf203.59 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.