Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://rep.ksma.ks.ua/jspui/handle/123456789/128
Назва: Сучасні тенденції морської галузі та роль морської освіти
Інші назви: Modern trends of the maritime industry and role of maritime education
Автори: Волошинов, С.А.
Voloshynov, S.A.
Ключові слова: морські фахівці
морська освіта
глобальні морські технології
великі дані
робототехніка
Інтернет речей
розумний корабель
maritime specialists
maritime education
global marine technologies
big data
robotics
Internet of things
Smart ship
Дата публікації: 2019
Видавництво: БДПУ
Бібліографічний опис: Волошинов С.А. Сучасні тенденції морської галузі та роль морської освіти / С.А. Волошинов // Наукові записки Бердянського державного педагогічного університету. Серія : Педагогічні науки : зб. Наук. Пр. – Вип.1. – Бердянськ : БДПУ, 2019. – С.28 – 35. DOI : 10.31494/2412-9208-2019-1-1-28-35
Серія/номер: УДК : 378.091.212:656.61/62;
Короткий огляд (реферат): У зв’язку розвитком технологій, що здійснюють вплив на морську галузь, важливого значення набуває актуалізація морської освіти відповідно до сучасних світових тенденцій. З метою визначення вектору професійної підготовки майбутніх фахівців морського та річкового транспорту доцільним є здійснення аналізу тенденцій світової морської галузі та морських технологій. Автором було визначено проблеми морського торгівельного флоту в умовах глобалізації й постіндустріального суспільства: нестача кваліфікованих морських кадрів; приховані недоліки в організаційній, комерційній та операційній діяльності судноплавних компаній через недостатню підготовку берегового персоналу; збільшення вартості робочої сили для судновласників; зниження кваліфікації зайнятих моряків і безпеки суден. У статті подано тенденції розвитку морської індустрії, які набувають важливого значення для вдосконалення морської освіти: розвиток логістики як складової процесу виробництва і збуту товарів широкого споживання; пошук рішень з доставки всіх вантажів “від дверей до дверей” по логістичному ланцюгу з використанням наскрізних перевізних документів; будівництво хабів і берегових перевантажувальних пристроїв для виконання вантажних операцій на мега-суднах; вдосконалення ходових характеристик корпусу і гвинторулевої частини судна; розширення мережі тренінгових центрів та підвищення якості підготовки та рівня кваліфікації плавскладу; створення і розвиток інформаційних технологій, які враховують всі необхідні економічні і технічні показники, параметри і характеристики кожного судна; створення умов для безпечного судноплавства; консолідація багатонаціональних судноплавних компаній в союзи. У статті здійснено опис глобальних морських технологій, що вимагають реформування професійної освіти морських фахівців, а саме: аналіз великих даних, використання датчиків, технології “Інтернет речей”, досягнень робототехніки, комунікаційних технологій та людина-комп'ютерної взаємодії, впровадження автономних систем та концепції “розумного корабля”. In the context of the development of technologies that have an impact on the maritime industry, the actualization of maritime education in accordance with current world trends becomes of paramount importance. In order to determine the vector of professional training for future specialists in marine and inland water transport, it is expedient to carry out an analysis of trends in the world maritime industry and marine technologies. The author identified problems of the shipping in the conditions of globalization and post-industrial society: the shortage of skilled maritime personnel; hidden disadvantages in the organizational, commercial and operational activities of shipping companies due to insufficient training of coastal personnel; increase in the cost of labor for shipowners; the reduction of the qualifications of employed seamen and the safety of ships. The article presents the tendencies of the development of the maritime industry, which are of great importance for the improvement of maritime education: the development of logistics as an integral part of the process of production and marketing of consumer goods; search of solutions for the delivery of all cargoes "from door to door" in the logistic chain using transit through-transit documents; construction of hubs and coastal reloading devices for carrying cargo operations on mega-vessels; improvement of the running characteristics of the hull and propeller part of the vessel; expanding the network of training centers and improving the quality of training and skill levels of the crew; creation and development of information technologies that take into account all necessary economic and technical parameters, parameters and characteristics of each vessel; creation of conditions for safe navigation; the consolidation of multinational shipping companies into unions. The article describes the global marine technologies that require the reform of professional education of maritime specialists, namely: analysis of large data, use of sensors, technology "Internet of Things", achievements of robotics, communication technologies and man-computer interaction, introduction of autonomous systems and concept of "Smart ship".
Опис: Категорія Б
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://rep.ksma.ks.ua/jspui/handle/123456789/128
ISSN: 2412-9208
Розташовується у зібраннях:Кафедра суднових комп’ютерних систем та мереж

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Voloshynov_ trends_and_role_of_maritime_education.pdf466.85 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.