Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://rep.ksma.ks.ua/jspui/handle/123456789/126
Назва: | Організація практичної підготовки майбутніх фахівців морського та річкового транспорту |
Інші назви: | Organization of practical training of future specialists of marine and inland water transport |
Автори: | Волошинов, С.А. Voloshynov, S.A. |
Ключові слова: | maritime education marine specialists inland water transport specialists training of specialists productive practice морська освіта морські фахівці фахівці річкового транспорту підготовка фахівців виробнича практика |
Дата публікації: | 2018 |
Видавництво: | БДПУ |
Бібліографічний опис: | Волошинов С.А. Організація практичної підготовки майбутніх фахівців морського та річкового транспорту / С.А. Волошишнов // Наукові записки Бердянського державного педагогічного університету. Серія : Педагогічні науки : зб. Наук. Пр. – Вип.3. – Бердянськ : БДПУ, 2018. – С.145 – 153. DOI : 10.31494/2412-9208-2018-1-3-145-153 |
Серія/номер: | УДК : 378.091.33-027.22; |
Короткий огляд (реферат): | У статті актуалізовано сучасні проблеми практичної підготовки майбутніх фахівців морського та річкового транспорту в Україні. Визначено, що вони пов’язані із протиріччям між вимогами роботодавців до професійної компетентності фахівців морського і річкового транспорту щодо особистої безпеки й виживання в умовах ризику і екстремальності виробничих ситуацій та недостатньою практичною підготовкою випускників морських навчальних закладів. Проаналізовано наукові дослідження з проблематики практичної підготовки студентів закладів вищої освіти, зокрема морських навчальних закладів України (Л. Герганов, О. Дендеренко). На основі аналізу зроблено висновок про те, що аспекти доцільної організації практичної підготовки майбутніх фахівців морського та річкового транспорту залишаються не достатньо висвітленим. У дослідженні подано характеристику основних особливостей навчальної, виробничої та переддипломної практик майбутніх фахівців морського та річкового транспорту. Наведено опис структури та завдань книги реєстрації практичної підготовки та програм практик, основне призначення яких полягає в тому, щоб чітко спланувати та регламентувати всю діяльність курсантів-практикантів і викладачів під час практики. Наголошується на тому, що, у першу чергу, майбутні фахівці морського та річкового транспорту повинні навчитися і твердо освоїти логічний хід вирішення будь-якого професійного завдання. Визначено, що для цього студенти мають навчитися під час практичної підготовки: отримувати вхідну інформацію щодо характеру професійної ситуації та причин її виникнення; обробляти цю інформацію; використовувати результати рішення. У результаті студенти оволодіють знаннями щодо правильного вибору способів вирішення конкретних професійних завдань, застосування доцільних способів їх вирішення, удосконалення наявних способів вирішення професійних ситуацій і визначення вимог до розробки нових сучасних способів вирішення професійних завдань у морській галузі. The article actualizes current problems of practical training of future specialists of marine and inland water transport in Ukraine. It is determined that they are connected with the contradiction between the requirements of employers to the professional competence of specialists of marine and inland water transport in matters of personal safety and survival in the conditions of emergency situations and lack of practical training of marine educational institutions graduates. The scientific researches on the problems of practical training of students of higher education institutions and in particular of Ukrainian maritime educational institutions (L. Gerganov, O. Denderenko) have been analyzed. Based on the analysis, it was concluded that the aspects of expedient organization of practical training of future specialists of marine and inland water transport remain insufficiently analyzed. The study describes the main features of the educational training, productive practice and pre-diploma practice of future specialists of marine and inland water transport. The description of the structure and tasks of Training Record Book and Practice Programs is presented, the main purpose of which is to clearly plan and regulate all the activities of cadets and instructors during the practice. It is emphasized that firstly future specialists of marine and inland water transport should learn and firmly master the logical course of any professional task evaluation. It is determined that for this purpose the students must learn during the practical training: to receive the incoming information on the nature of the professional situation and the reasons of its occurrence; handle this information; use the results of the solution. As a result, they acquire knowledge about the right choice of ways to solve specific professional tasks, the use of appropriate solutions to them, the improvement of existing ways of solving professional situations, the definition of requirements for the development of new ways to solve them, and the development of new modern ways to solve professional problems in the maritime industry. |
Опис: | Категорія Б |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://rep.ksma.ks.ua/jspui/handle/123456789/126 |
ISSN: | 2412-9208 |
Розташовується у зібраннях: | Кафедра суднових комп’ютерних систем та мереж |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Voloshynov_practical _training.pdf | 471.54 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.