Please use this identifier to cite or link to this item: http://rep.ksma.ks.ua/jspui/handle/123456789/115
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorВолошинов, С.А.-
dc.contributor.authorVoloshynov, S.A.-
dc.date.accessioned2019-10-03T08:12:36Z-
dc.date.available2019-10-03T08:12:36Z-
dc.date.issued2018-11-
dc.identifier.citationВолошинов С.А. Стратегічні напрями організації професійної підготовки майбутніх фахівців морської галузі / С.А. Волошинов // Розвиток інтелектуальних умінь і творчих здібностей учнів та студентів у процесі навчання дисциплін природничо-математичного циклу «ITM*плюс-2018» : матеріали III Міжнародної нгауково-методичної конференції (8-9 листопада 2018 р., м. Суми) : у 2 томах. Т. 1 / упорядн. Чашечникова О.С. - Суми : ФОП Цьома С.П., 2018. - С.178-180.uk_UA
dc.identifier.isbn978-617-7487-39-4-
dc.identifier.urihttp://rep.ksma.ks.ua/jspui/handle/123456789/115-
dc.descriptionМіжнародна нгауково-методична конференціяuk_UA
dc.description.abstractУ статті акцентовано увагу на запровадженні компетентнісного підходу у процес професійної підготовки майбутніх фахівців морської галузі. Зосереджено увагу на стратегічних напрямах організації цієї підготовки: прогресивні методи навчання, практичне навчання, співпраця, рівний доступ до освіти, індивідуалізація оцінювання, цифрова грамотність, 100% он-лайн та мобільне навчання, якість освітніх програм, освіта протягом життя. The article focuses on the introduction of a competency approach in the training of future specialists in the maritime industry. Focused attention is paid to the strategic directions of the organization of this training: advanced teaching methods, practical training, cooperation, equal access to education, individualization of evaluation, digital literacy, 100% on-line and mobile learning, quality of educational programs, life-long education. В статье акцентировано внимание на внедрении компетентностного подхода в процесе профессиональной подготовки будущих специалистов морской отрасли. Сосредоточено внимание на стратегических направленнях организации этой подготовки: прогрессивньїе методы обучения, практическое обучение, сотрудничество, равный доступ к образованию, индивидуализация оценки, цифровая грамотность, 100% он-лайн и мобильное обучение, качество образ овательных программ, образование в течение жизни.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherФОП Цьома СП.uk_UA
dc.relation.ispartofseriesУДК 371.32:51+378.14:371.32:[51+53](08);-
dc.subjectпрофесійна підготовкаuk_UA
dc.subjectморська галузьuk_UA
dc.subjectморські фахівціuk_UA
dc.subjectстратегіяuk_UA
dc.subjectprofessional traininguk_UA
dc.subjectmaritime industryuk_UA
dc.subjectmarine specialistsuk_UA
dc.subjectstrategyuk_UA
dc.subjectпрофессиопальная подготовкаuk_UA
dc.subjectморская отрасльuk_UA
dc.subjectморские специалистыuk_UA
dc.subjectстратегияuk_UA
dc.titleСтратегічні напрями організації професійної підготовки майбутніх фахівців морської галузіuk_UA
dc.title.alternativeStrategic directions of organization of professional training of future specialists in the maritime industryuk_UA
dc.title.alternativeСтратегические направлення организации профессональной подготовки будущих специалистов морской отраслиuk_UA
dc.typeOtheruk_UA
Appears in Collections:Кафедра інноваційних технологій та технічних засобів судноводіння

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Voloshynov_strategic.pdf493.7 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.