Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://rep.ksma.ks.ua/jspui/handle/123456789/1120
Назва: | Formation of teachers' readiness for project activity in the context of scientific and methodological work of the Office of international cooperation |
Інші назви: | Формування готовності викладачів до проектної діяльності в контексті науково-методичної роботи відділу міжнародного співробітництва |
Автори: | Diahyleva, O.S. Дягилева, О.С. Leshchenko, A. Лещенко, А.М. Paziak, A. Пазяк, А.С. Yurzhenko, A.Y. Юрженко, А.Ю. |
Ключові слова: | LMS MOODLE social network соціальна мережа professional competence професійна компетентність |
Дата публікації: | 2020 |
Видавництво: | Кременчуцький національний університет імені Михайла Остроградського |
Бібліографічний опис: | Дягилева О. С., Лещенко О. М., Пазяк А. С., Юрженко А. Ю. Формування готовності викладачів до проектної діяльності в контексті науково-методичної роботи відділу міжнародного співробітництва / Інженерні та освітні технології. 2020. Т. 8. № 2. С. 92–101. doi: https://doi.org/10.30929/2307-9770.2020.08.02.08 |
Серія/номер: | УДК 378.147; |
Короткий огляд (реферат): | The article examines the features of the involvement of academic and teaching staff of the higher education institution into the project activities, identifies and analyzes the main directions of the Office of International Cooperation, which contribute to the formation of teachers' readiness for project work. The concept of "project work" in scientific discourse is considered in the paper. It is actualized that the problem of attracting teachers to international activities is of particular importance nowadays. The methods of involvement into the project activity as a form of innovative methodological technologies, with the aim of forming general and professional competences, are described. Particular attention is paid to the theoretical and methodological basis of the research, which is based on competence-based, organizational-innovation and cooperative-activity approaches. The article used theoretical, empirical and statistical methods. It is noted that the Office of International Cooperation deals with the organization of cooperation of higher education institutions with foreign scientific institutions and associations, but first of all -involvement of teachers into the project activity. The paper describes the information page of the Kherson State Maritime Academy office on the official site and its main sections, informing teachers about the possibilities of project activities with the foreign partners of the academy. Other engagement methods include the use of social networks, LMS MOODLE e-courses and Zimbra Messenger. It is noted that the use of a gamified approach in the educational process actively motivates future employees of sea and river transport to educational and cognitive activities, allows to form skills of creative thinking and promotes the search for various methods of alternatives. The attention is also focused on the effectiveness of the use of simulation technologies (virtual and mixed reality). Conclusions are made concerning the process of organizing a modernized educational environment and the results of an experimental study on determining the level of readiness for project activities of teachers of Kherson State Maritime Academy. У статті досліджено особливості залучення до участі науково-педагогічних працівників ЗВО до проектної діяльності, визначені та проаналізовані основні напрями відділу міжнародного співробітництва, які сприяють формуванню готовності викладачів до проектної роботи. У роботі розглянуто поняття «проектна діяльність» у науковому дискурсі. Актуалізується, що проблема залучення викладачів до міжнародної діяльності у наш час набуває особливого значення. Описуються методи залучення до участі викладачів ЗВО у проектну діяльність, як одну з форм інноваційних методичних технологій, з метою формування загальних та професійних компетентностей. Особлива увага акцентується на теоретико-методологічній основі дослідження, яка ґрунтується на компетентнісному, організаційно-інноваційному та кооперативно-діяльнісному підходах. У статті використовувалися теоретичні, емпіричні та статистичні методи. Зазначається, що відділ міжнародного співробітництва займається організацією співпраці закладу вищої освіти із закордонними науковими установами та асоціаціями, але насамперед – залученням викладачів до проектної діяльності. У роботі описана інформаційна сторінка відділу Херсонської державної морської академії на офіційному сайті та її головні розділи, що інформують викладачів про можливості проектної діяльності з іноземними партнерами академії. До інших методів залучення віднесено також використання соціальних мереж, електронних курсів LMS MOODLE та Messenger Zimbra. Відзначено, що застосування гейміфікованого підходу в освітньому процесі активно мотивує майбутніх працівників морського та річкового транспорту до навчально-пізнавальної діяльності, дозволяє сформувати навички креативного мислення та сприяє пошуку різноманітних методів альтернативних варіантів. Зосереджено увагу і на ефективності використання симуляційних технологій (віртуальна та змішана реальності). Зроблені висновки щодо процесу організації модернізованого освітнього середовища та результатів експериментального дослідження визначення рівня готовності до проектної діяльності викладачів Херсонської державної морської академії. |
Опис: | журнал категорії Б |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://rep.ksma.ks.ua/jspui/handle/123456789/1120 |
ISSN: | 2307-9770 |
Розташовується у зібраннях: | Кафедра англійської мови з підготовки морських фахівців за скороченою програмою навчання |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Dyagileva_social.pdf | 428.91 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.