Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://rep.ksma.ks.ua/jspui/handle/123456789/926
Назва: | Institutional framework for upgrading Maritime English instructors skills |
Інші назви: | Інституційна структура розвитку умінь викладачів морської англійської мови Інституциональная структура развития умений преподавателей морского английского языка |
Автори: | Кудрявцева, В.Ф. Kudryavtseva, V.F. |
Ключові слова: | Потреби навчального закладу викладачі морської англійської мови комунікативний підхід підвищення рівня знань і вмінь викладачів способи навчання викладачів Потребности учебного учреждения преподаватели морского английского языка коммуникативный подход повышение уровня умений и знаний преподавателей способы обучения преподавателей Institutional needs Maritime English instructors communicative approach upgrading teachers’ knowledge and skills ways of teaching-the-teacher |
Дата публікації: | 2020 |
Видавництво: | Молодий вчений |
Бібліографічний опис: | Кудрявцева В.Ф. Institutional framework for upgrading Maritime English instructors skills. – Херсон : Видавництво «Молодий вчений», 2020. – С.394 - 398. DOI https://doi.org/10.32839/2304-5809/2020-3-79-81 |
Серія/номер: | УДК: 37.091.12:378.811.111; |
Короткий огляд (реферат): | The article is devoted to outlining the basic framework of upgrading Maritime English instructors’ skills in compliance with the institutional needs. The author remarks that every training institution has its own philosophy of education which affects professional behavior of instructors as well as teaching methods and skills required from them. The educational model of upgrading knowledge and practical skills of Maritime English instructors, where the communicative approach is a priority, is outlined. The initial steps of implementing the communicative approach are presented with special attention to communicative lesson structures that differ for the support, operational and management levels of Maritime English. The abridged sample of Lesson Analysis Flow which serves as a checklist for planning and analyzing communicative lessons is provided. The author states that Maritime English instructors are consistently faced with challenges concerning Maritime English peculiarities and the onboard processes behind them as all of them are graduates of pedagogical or state universities who get no skills of teaching Maritime English. At the start of their work at a maritime training institution, they need to master communicative teaching skills and Maritime English. The types of teach-the teachers events are described in sequence, among them workshops, faculty development sessions, expert-classes, master-classes, CLIL meetings, lesson observation and analysis, and development of training modules for Maritime English course books. У статті йдеться мова про розвиток умінь викладачів морської англійської мови у відповідності до потреб навчального закладу. Зазначається, що незважаючи на широку мережу різноманітних форм індивідуального підвищення кваліфікації викладачів з питань нових підходів до навчання студентів, можливість надання ними підтримки щодо трансформації нових знань у практичні уміння, особливо пов’язані зі специфічним змістом навчання морської англійської мови, обмежена. Автор зауважує, що у кожного навчального закладу є своя філософія освіти, яка впливає на професійну поведінку викладачів, а також на методи навчання і уміння, що від них вимагаються. Окреслена навчальна модель підвищення знань і практичних умінь викладачів морської англійської мови, у якій пріоритетом є комунікативний підхід. Описані початкові кроки впровадження комунікативного підходу, де особлива увага приділена різним структурам комунікативного заняття для рівня допоміжного обслуговування, операційного і управлінського рівнів використання морської англійської мови. Надано скорочений зразок схеми аналізу заняття у форматі списку запитань для планування і аналізу комунікативного заняття. Автор стверджує,що у викладачів морської англійської мови постійно постають складнощі, пов’язані з особливостями морської англійської мови і знанням суднових операцій, тому що усі вони закінчили педагогічні або державні університети і не мають умінь навчати морської англійської мови. Починаючи працювати у морському навчальному закладі, їм необхідно оволодіти уміннями комунікативного навчання, морською англійською мовою і усвідомленням процесів, які відбуваються на суднах. Системна робота з навчання нових викладачів морської англійської мови, як і оновлення знань і розвиток методичної майстерності усіх інших викладачів у зв’язку з інноваціями у галузі судноводіння та інноваційними підходами у навчанні здобувачів вищої освіти визначаються необхідною умовою. Зазначається, що успішність становлення інституційної системи навчання викладачів морської англійської мови ґрунтується на спільних зусиллях керівництва закладу, компанії-роботодавця та ентузіазмі самих викладачів, робота яких спрямовується координатором, функції якого представлені, та координаційною радою з морської англійської мови. Послідовно описані типи заходів з навчання викладачів, серед яких науково-методичні семінари, методичні семінари-практикуми, експерт-класи, майстер-класи, заняття щодо навчання на основі інтеграції змісту і мови, аналіз відвіданих занять, розробка навчальних модулів для посібників з морської англійської мови. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://rep.ksma.ks.ua/jspui/handle/123456789/926 |
Розташовується у зібраннях: | Кафедра англійської мови в судноводінні |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Kudryavtseva_Framework.pdf | 228.67 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.