Please use this identifier to cite or link to this item: http://rep.ksma.ks.ua/jspui/handle/123456789/826
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorПуляєва, Г.В.-
dc.contributor.authorПуляева, А.В.-
dc.contributor.authorPuliaieva, А.-
dc.contributor.authorЗайцева, Т.В.-
dc.contributor.authorZaytseva, T.-
dc.contributor.authorКравцова, Л.В.-
dc.contributor.authorKravtsova, L.-
dc.date.accessioned2020-05-08T09:54:40Z-
dc.date.available2020-05-08T09:54:40Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.citationПуляєва, Г., Зайцева, Т., Кравцова, Л. (2020). Актуальні питання використання прогресивних технологій навчання іноземних студентів в Україні. Матеріали конференцій МЦНД, Т. 3. С. 111-113. 10.36074/01.05.2020.v3uk_UA
dc.identifier.isbn978-617-7171-72-9-
dc.identifier.urihttps://ojs.ukrlogos.in.ua/index.php/mcnd/issue/view/01.05.2020-
dc.identifier.urihttp://rep.ksma.ks.ua/jspui/handle/123456789/826-
dc.descriptionМатеріали міжнародної наукової конференціїuk_UA
dc.description.abstractВ роботі розглядаються питання використання платформи дистанційного навчання на основі стандарту SCORM для визначення структури навчальних матеріалів і побудови індивідуальної траєкторії навчання здобувачами вищої освіти. Авторами проведено дослідження шляхів викладання дисципліни «Інформаційні технології» для іноземних слухачів на основі дистанційної платформи навчання. Пропонована стратегія повинна враховувати національні, мовні, психологічні та пізнавальні особливості здобувачів, різний рівень їх підготовки не тільки з інформаційних дисциплін, а й з інших загальнонаукових предметів. В работе рассматриваются вопросы использования платформы дистанционного обучения на основе стандарта SCORM для определения структуры учебных материалов и построения индивидуальной траектории обучения соискателями высшего образования. Авторами проведено исследование путей преподавания дисциплины «Информационные технологии» для иностранных слушателей на основе дистанционной платформы обучения. Предлагаемая стратегия должна учитывать национальные, языковые, психологические и познавательные особенности соискателей, разный уровень их подготовки не только по информационным дисциплинам, но и из других общенаучных предметов. In the paper questions about using Distance Learning Platform based on the SCORM standard for definition structure of teaching materials and creation personalized learning path for students are discussed. The authors made research of teaching way of the discipline “Information Technologies” for foreign students on the basis distance learning platform. A proposed strategy must take into consideration national, language, psychology and cognitive features of students, different their skill levels not only from information disciplines but also from other general science subjects.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherЧернівціuk_UA
dc.relation.ispartofseriesУДК: 001(08);-
dc.subjectSCORM-пакетuk_UA
dc.subjectSCORM стандартuk_UA
dc.subjectдистанційний курсuk_UA
dc.subjectіндивідуальна траєкторія навчанняuk_UA
dc.subjectSCORM-пакетuk_UA
dc.subjectSCORM стандартuk_UA
dc.subjectдистанційний курсuk_UA
dc.subjectиндивидуальная траектория обученияuk_UA
dc.subjectSCORM packageuk_UA
dc.subjectSCORM standarduk_UA
dc.subjectdistance courseuk_UA
dc.subjectindividual learning pathuk_UA
dc.titleАктуальні питання використання прогресивних технологій навчання іноземних студентів в Україніuk_UA
dc.title.alternativeАктуальные вопросы использования прогрессивных технологий обучения иностранных студентов в Украинеuk_UA
dc.title.alternativeCurrent issues of using advanced technologies of teaching foreign students in Ukraineuk_UA
dc.typeThesisuk_UA
Appears in Collections:Кафедра інноваційних технологій та технічних засобів судноводіння

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Zaytseva_SCORM.pdf1.4 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.