Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://rep.ksma.ks.ua/jspui/handle/123456789/711
Назва: Підсумки та висновки реалізації експериментальної роботи та пріоритетні напрямки розвитку в організації сучасної вищої морської освіти в Україні
Автори: Волошинов, С.А.
Voloshynov, S.A.
Ключові слова: організація освітнього процесу
организация образовательного процесса
морській кластер
морской кластер
Международная конвенция
Міжнародна конвенція
педагогіка вищої морської освіти
педагогика высшего морского образования
інформаційна компетентність
информационная компетентность
судноводіння
судовождения
суднова енергетика
судовая энергетика
Дата публікації: 2019
Видавництво: ХДМА
Бібліографічний опис: Волошинов С.А. Підсумки та висновки реалізації експериментальної роботи та пріоритетні напрямки розвитку в організації сучасної вищої морської освіти в Україні. Теоретико-методичні засади реалізації компетентнісного підходу в системі ступеневої підготовки фахівців морської галузі (Результати наук. пед. експерименту в Херсонський державній морській академії 2014-2018 рр.): монографія / [Л.В. Авраменко та ін.]; за наук. ред. В.В. Чернявського та ін. – Херсон: ХДМА, 2019. – С. 529 - 543.
Серія/номер: УДК : 378.147:656.61;
Короткий огляд (реферат): Згідно з наказом Міністерства освіти і науки України за № 1148 від 7.10.2014 р. в 2014–2018 рр. в Херсонській державній морській академії проходив експеримент спільно з Національною академією педагогічних наук України з теми «Теоретико-методичні засади реалізації компетентнісного підходу в системі ступеневої підготовки фахівців морської галузі». Основною метою дослідження була розробка, теоретичне обґрунтування й перевірка методичної системи запровадження компетентнісного підходу в організації освітнього процесу в системі ступеневої підготовки майбутніх фахівців морської галузі. Впровадження компетентнісного підходу являє собою системне явище, успіх реалізації якого залежить від всіх структурних підрозділів академії, які тісно взаємодіють між собою. За результатами проведеного експерименту відбулися зміни як в змістовій частині освітнього процесу, так і організації самого процесу та управлінні.
Опис: Монографія
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://rep.ksma.ks.ua/jspui/handle/123456789/711
ISBN: 978-966-2245-67-7
Розташовується у зібраннях:Кафедра суднових комп’ютерних систем та мереж

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Voloshynov_Higher_sea_Education_in_Ukraine.pdf249.71 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.