Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://rep.ksma.ks.ua/jspui/handle/123456789/710
Назва: Формування цифрової компетентності засобами змішаного навчання
Автори: Волошинов, С.А.
Voloshynov, S.A.
Попова, Г.В.
Popova, G.V.
Ключові слова: формування цифрової компетентності
Парізьке комюніке
оцифровка
Оцифровування
електронні системи управління навчанням
электронные системы управления обучением
LMS Moodle
ІКТ
Learning Management Systems
e-learning
Дата публікації: 2019
Видавництво: ХДМА
Бібліографічний опис: Волошинов С.А. Формування цифрової компетентності засобами змішаного навчання / С.А. Волошинов, Г.В. Попова // Теоретико-методичні засади реалізації компетентнісного підходу в системі ступеневої підготовки фахівців морської галузі (Результати наук. пед. експерименту в Херсонський державній морській академії 2014-2018 рр.): монографія / [Л.В. Авраменко та ін.]; за наук. ред. В.В. Чернявського та ін. – Херсон: ХДМА, 2019. – С. 158 - 165.
Серія/номер: УДК : 378.147:656.61;
Короткий огляд (реферат): Практика свідчить, що електронний курс для викладачів формує мотивацію до професійного спілкування, навичок використання цифрових ресурсів, зменшення страху перед новітніми технологіями, визнання колегами, ріст самооцінки та прагнення до постійного удосконалення та розвитку. Ефективність проходження курсу залежить від обов’язкового поєднання онлайн та офлайн форматів. Навчальне середовище LMS Moodle має велику перспективу в організації комунікативної взаємодії всіх учасників освітнього процесу з метою формування професійних компетентностей.
Опис: Монографія
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://rep.ksma.ks.ua/jspui/handle/123456789/710
ISBN: 978-966-2245-67-7
Розташовується у зібраннях:Кафедра суднових комп’ютерних систем та мереж

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Voloshynov_Popova_formation_of_digital_competence.pdf1.26 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.