Please use this identifier to cite or link to this item: http://rep.ksma.ks.ua/jspui/handle/123456789/686
Title: Сучасні дидактичні засоби навчання поліцейських: використання педагогічних можливостей мультимедійних дошок та врахування технічних вимог для їх ефективного застосування в освітньому процесі ЗВО МВС України
Other Titles: Современные дидактические средства обучения полицейских: использование педагогических возможностей мультимедийных досок и учета технических требований для их эффективного применения в образовательном процессе ЗВО МВД Украины
Modern didactic training tools for police officers: using the pedagogical capabilities of multimedia boards and taking into account the technical requirements for their effective application in the educational process of the Western Military District of the Ministry of Internal Affairs of Ukraine
Authors: Круглик, М.І.
Круглик, М.И.
Kruglik, M.I.
Вайда, Т.С.
Vaida, T.S.
Keywords: Освіта
засоби навчання
мультимедійні системи
сенсорне поле
Образование
средства обучения
мультимедийные системы
сенсорное поле
Education
teaching aids
multimedia systems
sensory field
Issue Date: 2019
Publisher: ТОВ «ВКФ СТАР» ЛТД
Citation: Круглик М.І., Вайда Т.С. Сучасні дидактичні засоби навчання поліцейських: використання педагогічних можливостей мультимедійних дошок та врахування технічних вимог для їх ефективного застосування в освітньому процесі ЗВО МВС України. Пріоритетні напрямки розвитку та реформування правоохоронних органів України: матеріали Всеукраїнської науково-практичної конференції. – Херсон ТОВ «ВКФ СТАР» ЛТД, 2019 – С.35-42.
Abstract: Виходячи з парадигми первинності особистості курсанта у процесі навчання, в сучасних умовах роль засобу навчання варто трактувати ширше – використання його не тільки для подання навчального матеріалу та закріплення отриманих знань. Исходя из парадигмы первичности личности курсанта в процессе обучения, в современных условиях роль средства обучения следует трактовать шире - использование его не только для представления учебного материала и закрепление полученных знаний. Based on the paradigm of the primary personality of the cadet’s personality in the learning process, in modern conditions the role of the teaching tool should be interpreted more broadly - using it not only to present educational material and consolidate the knowledge gained.
Description: Всеукраїнська науково-практична конференція
URI: http://rep.ksma.ks.ua/jspui/handle/123456789/686
Appears in Collections:Кафедра безпеки життєдіяльності та професійно-прикладної фізичної підготовки

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Kruglik_teaching_aids.pdf6.4 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.