Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://rep.ksma.ks.ua/jspui/handle/123456789/669
Назва: | Про осучаснення змісту навчання англійської мови майбутніх фахівців морської галузі |
Автори: | Огородник, Н.Є. Огородник, Н.Е. Ohorodnyk, N.Ye. |
Ключові слова: | зміст навчання англійської мови майбутні моряки комунікативна компетентність Содержание обучения английскому языку будущие моряки коммуникативная компетентность Maritime English training course content future seafarers communicative competence |
Дата публікації: | 2019 |
Видавництво: | Одеський нац. університет імені І. І. Мечникова |
Бібліографічний опис: | Про осучаснення змісту навчання англійської мови майбутніх фахівців морської галузі / N.Ohorodnyk // І Міжнародна (V онлайн) науково-практична інтернет-конференція аспірантів та науковців з питань методики викладання іноземної мови: «Дослідження та впровадження в навчальний процес сучасних моделей викладання іноземної мови: лінгво-дидактичні, методичні та міжнародні перспективи»: 18 березня 2019 р. : Збірник матеріалів конференції / М-во освіти та науки; Одеський нац. університет імені І. І. Мечникова. – Одеса: 2019. – С. 190-193. |
Серія/номер: | УДК: 372.881.111.1; |
Короткий огляд (реферат): | Обґрунтовано необхідність вдосконалення й оновлення процесу викладання і вивчення англійської мови для моряків за допомогою предметно-орієнтованого модельного курсу 3.17. Серед факторів, що впливають на навчальний курс, відзначено такі, як: манільські поправки до Конвенції та Кодексу ПДНВ, зумовлені модернізацією та розвитком торгового флоту; необхідність перегляду й оновлення змісту англомовної комунікативної компетентності в професійному спілкуванні; зміни безпосередньо в професійній мові моряків, а також їхньому ставленні до мови спілкування на борту. Обоснована необходимость совершенствования и обновления процесса преподавания и изучения английского языка для моряков с помощью предметно-ориентированного модельного курса 3.17. Были отмечены следующие факторы, влияющие на учебный курс: модернизация и развитие торгового флота, приведшие к Манильским поправкам к Конвенции и Кодексу ПДНВ; необходимость пересмотра и обновления содержания англоязычной коммуникативной компетентности в профессиональном общении; изменение самого профессионального языка моряков, а также их отношения к языку общения на борту. The need to enhance and update the maritime English teaching and learning process through the subject-oriented model course 3.17 has been grounded. The following factors affecting the training course have been indicated: merchant fleet modernization and development resulted in Manila Amendments to the STCW Convention and Code, the need for maritime English communicative competence upgrading and re-design; the modifications in the seafarers’ professional language itself as well as in their attitude towards the language they communicate onboard. |
Опис: | Міжнародна науково-практична інтернет-конференція |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://rep.ksma.ks.ua/jspui/handle/123456789/669 |
Розташовується у зібраннях: | Кафедра англійської мови в судновій енергетиці |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Ohorodnyk_Osuchasnennia.pdf | 270.2 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.