Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://rep.ksma.ks.ua/jspui/handle/123456789/645
Назва: | Сучасні тенденції розвитку вищої освіти в Україні |
Інші назви: | Modern trends for higher education in Ukraine Современные тенденции в развитии высшего образования в Украине |
Автори: | Волошинов, С.А. Voloshynov, S.A. Osadcha, K.P. Osadchyi, V.V. Осадчий, В.В. Осадча, К.П. |
Ключові слова: | higher education trends educational technologies information technologies вища освіта тенденції освітні технології інформаційні технології высшее образование тенденции образовательные технологии информационные технологии |
Дата публікації: | 2018 |
Видавництво: | КрНУ |
Бібліографічний опис: | Волошинов С.А. Сучасні тенденції розвитку вищої освіти в Україні / С.А. Волошинов, В.В. Осадчий, К.П. Осадча // Науково-практичний журнал Інженерні та освітні технології. Т. 6. № 4. - Кременчук : КрНУ, 2018. С. 38 – 46. DOI :10.30929/2307-9770.2018.06.04.04 |
Серія/номер: | УДК : 378.011.33:005.412(477); |
Короткий огляд (реферат): | The current global trends are analyzed on paper in education with order to identify the main trends of higher education in Ukraine. There are known that fast-changing information society one of its main features is uncertainty today's. There are taking into account the current trends in the educational development and information technologies in planning the work of higher education institutions will determine the development directions of higher education in Ukraine. The analysis of foreign scientific articles and studies allowed to highlight the key trends in the higher education development, which should lead to transformations in Ukraine: the impact of information and communication technology leads to further improvement of material and technical, and educational, and methodological provision of HEI and transformation of approaches for teaching and learning; attention to the quality of education prompts to the search for certification mechanisms and the integration of national quality assurance schemes at the international level; coordinating the universities role as institutions of culture and the commercialization needs of higher education requires coordinating local needs and priorities, taking into account standards, practices and expectations at the national and international levels; the era of the information society and increasing the role of relevant data lead to a constant analysis of the work to the law enforcement in conditions of uncertainty and rapid change in order to make managerial and strategic decisions; necessary to increase human resource capacities urges the introduction of policies to encourage and promote an interdisciplinary approach in higher education, mainly in the area of research, training and implementation of educational programs; it is important to pay attention for accelerating the implementation of educational technologies in higher education, in particular new solutions for mixed learning, a culture of innovation, study spaces redevelopment, immersed teaching methods, a collective approach for learning, open educational resources, cooperation between institutions of higher education; international practice of the educational services concept encourages the implementation and the diversification for educational programs to formal and informal education. У роботі проаналізовано сучасні глобальні тренди в освіті з метою визначення основних тенденцій розвитку вищої освіти в Україні. Відомо, що у сучасному швидкозмінному інформаційному суспільстві однією з основних його особливостей виступає невизначеність. Урахування сучасних тенденцій розвитку освітніх та інформаційних технологій в плануванні роботи закладів вищої освіти (ЗВО) визначатиме напрями розвитку вищої освіти України. Проведений аналіз зарубіжних наукових статей та досліджень дозволив виділити ключові тенденції розвитку вищої освіти, які мають привести до перетворень в Україні: вплив інформаційних та комунікаційних технології спричинює подальше удосконалення матеріально-технічного та навчально- методичного забезпечення ЗВО та трансформацію підходів до викладання та навчання; увага до якості освіти спонукає до пошуку механізмів сертифікації та інтеграції національних схем забезпечення якості на міжнародному рівні; узгодження ролі університетів як установ культури і потреб комерціалізації вищої освіти вимагає скоординувати локальні потреби та пріоритети з урахуванням стандартів, практики та очікувань на національному і міжнародному рівнях; епоха інформаційного суспільства і підвищення ролі актуальних даних спричинюють увагу до постійного аналізу роботи ЗВО в умовах невизначеності і швидкозмінності з метою прийняття управлінських і стратегічних рішень; потреба в нарощуванні потенціалу людських ресурсів спонукає запровадити політику для заохочення та сприяння міждисциплінарному підходу в вищій освіті як основному у сфері наукових досліджень, навчанні та реалізації освітніх програм; важливо звернути увагу на прискорення впровадження освітніх технологій у вищу освіту, зокрема нових рішень для змішаного навчання, культури інновацій, перепланування навчальних просторів, методики глибшого навчання, колективного підходу до навчання, відкритих освітніх ресурсів, співробітництва між закладами вищої освіти; міжнародна практика концепції освітніх послуг спонукає ЗВО до впровадження і урізноманітнення освітніх програм формальної та неформальної освіти. В работе проанализированы современные глобальные тренды в образовании с целью определения основных тенденций развития высшего образования в Украине. Известно, что в современном быстро меняющемся информационном обществе одной из основных его особенностей выступает неопределенность. Учет современных тенденций развития образовательных и информационных технологий в планировании работы высших учебных заведений определяет направления развития высшего образования Украины. Проведенный анализ зарубежных научных статей и исследований позволил выделить ключевые тенденции развития высшего образования, которые должны привести к преобразованиям в Украине: влияние информационных и коммуникационных технологии требует дальнейшего совершенствования материально- технического и учебно-методического обеспечения ВУЗов и трансформацию подходов к преподаванию и обучению; внимание к качеству образования побуждает к поиску механизмов сертификации и интеграции национальных схем обеспечения качества на международном уровне; согласование роли университетов как учреждений культуры и потребностей коммерциализации высшего образования требует скоординировать локальные потребности и приоритеты с учетом стандартов, практики и ожиданий на национальном и международном уровнях; эпоха информационного общества и роли актуальных данных вызывают внимание к постоянному анализу работы ВУЗов в условиях неопределенности с целью принятия управленческих и стратегических решений; потребность в наращивании потенциала человеческих ресурсов побуждает к введению политики поощрения и содействия междисциплинарному подходу в высшем образовании как основному в сфере научных исследований, обучении и реализации образовательных программ; важно обратить внимание на ускорение внедрения образовательных технологий в высшем образовании, в частности новых решений для смешанного обучения, культуры инноваций, перепланировки учебных пространств, методики глубокого обучения, коллективного подхода к обучению, открытых образовательных ресурсов, сотрудничества между вузами; международная практика концепции образовательных услуг побуждает ВУЗы к внедрению и вариативности образовательных программ формального и неформального образования. |
Опис: | Категорія В |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://rep.ksma.ks.ua/jspui/handle/123456789/645 |
ISSN: | 2307-9770 |
Розташовується у зібраннях: | Кафедра суднових комп’ютерних систем та мереж |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Voloshynov_Osadchyi_Osadcha_modern_trends.pdf | 278.21 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.