Please use this identifier to cite or link to this item: http://rep.ksma.ks.ua/jspui/handle/123456789/633
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorЗайцева, Т.В.-
dc.contributor.authorZaytseva, T.-
dc.contributor.authorАрхіпова, Т.Л.-
dc.contributor.authorАрхипова, Т.Л.-
dc.contributor.authorArkhipova, T.L.-
dc.date.accessioned2019-12-06T11:58:17Z-
dc.date.available2019-12-06T11:58:17Z-
dc.date.issued2013-
dc.identifier.citationАрхіпова Т.Л., Зайцева Т.В. Використання «хмарних обчислень» у вищій школі // Інформаційні технології в освіті. - 2013. - № 17. - С. 99-108. DOI 10.14308/iteuk_UA
dc.identifier.issn1998-6939-
dc.identifier.other2306-1707-
dc.identifier.urihttp://ite.kspu.edu/-
dc.identifier.urihttp://rep.ksma.ks.ua/jspui/handle/123456789/633-
dc.description.abstractДля удосконалення процесу навчання має сенс використовувати такі потужні технології як «хмарні обчислення», які, підтримуючи традиційні форми навчання, є новим етапом розвитку освіти та економічно вигідним, ефективним і гнучким способом задоволення потреб тих, хто навчається, у здобутті нових знань. «Хмарні обчислення» є динамічно масштабованим способом доступу до зовнішніх ресурсів для обчислення у вигляді сервісу, що надається за допомогою Інтернету, при цьому користувачеві не потрібні особливі знання про інфраструктуру «хмари» або навички щодо управління цією «хмарною технологією». В даній статті розглядаються напрямки використання «хмарних технологій» викладачами кафедри інформатики Херсонського державного університету для підготовки майбутніх фахівців. Викладачі найчастіше використовують змішану модель хмарних обчислень гібридного типу, що дозволяє використовувати державні, громадські та приватні ресурси, забезпечуючи тим самим основні переваги щодо їхнього розгортання. Формування знань, вмінь та навичок щодо використання сучасних ресурсів, зокрема і хмарних технологій, є однією з важливіших складових професійної компетентності як майбутнього вчителя з інформатики, так і інженера-програміста, які є одними з основних представників в переліку спеціалістів по інформаційним технологіям. Для совершенствования процесса обучения имеет смысл использовать такие мощные технологии как «облачные вычисления», которые, поддерживая традиционные формы обучения, являются новым этапом развития образования, экономически выгодным, эффективным и гибким способом удовлетворения потребностей учащихся, в получении новых знаний. «Облачные вычисления» являются динамично масштабируемым способом доступа к внешним вычислительным ресурсам в виде сервиса, предоставляемого через Интернет, при этом пользователю не нужны особые знания об инфраструктуре «облака» или навыки по управлению этой «облачной технологии». В данной статье рассматриваются направления использования «облачных технологий» преподавателями кафедры информатики Херсонского государственного университета для подготовки будущих специалистов. Преподаватели часто используют смешанную модель облачных вычислений гибридного типа, что позволяет использовать государственные, общественные и частные ресурсы, обеспечивая тем самым основные преимущества по их развертывания. Формирование знаний, умений и навыков использования современных ресурсов, в том числе и облачных технологий, является одной из важных составляющих профессиональной компетентности будущего учителя информатики, так и инженера-программиста, который является одним из основных представителей в списке специалистов по информационным технологиям. To improve the learning process, it makes sense to use such powerful technologies as cloud computing, which, while supporting traditional forms of learning, is a new stage in the development of education and a cost-effective, efficient and flexible way to meet the needs of learners in acquiring new knowledge. Cloud computing is a dynamically scalable way of accessing external resources for computing in the form of a service provided over the Internet, without the user needing specific knowledge of cloud infrastructure or skills in managing this cloud technology. This article discusses the directions of using "cloud technologies" by teachers of the Department of Informatics of Kherson State University for the preparation of future specialists. Teachers often use a hybrid hybrid type of cloud computing model that allows the use of public, public, and private resources, thereby providing major benefits for their deployment. The development of knowledge, skills and competencies in the use of modern resources, including cloud technologies, is one of the most important components of professional competence of both future computer science teacher and software engineer, who are one of the main representatives in the list of information technology specialists.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherХДУuk_UA
dc.subjectХмарні обчисленняuk_UA
dc.subjectхмарні технологіїuk_UA
dc.subjectхмарні сервісиuk_UA
dc.subjectОблачные вычисленияuk_UA
dc.subjectоблачные технологииuk_UA
dc.subjectоблачные сервисыuk_UA
dc.subjectCloud computinguk_UA
dc.subjectcloud technologiesuk_UA
dc.subjectcloud servicesuk_UA
dc.titleВикористання «хмарних обчислень» у вищій школіuk_UA
dc.title.alternativeИспользование «облачных вычислений» в высшей школеuk_UA
dc.title.alternativeUse of "cloud computing" in high schooluk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Кафедра інноваційних технологій та технічних засобів судноводіння

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Zaytseva_Cloud_services.pdf518.27 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.