Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://rep.ksma.ks.ua/jspui/handle/123456789/628
Назва: | Шляхи застосування інформаційно-аналітичної системи в навчальному процесі |
Інші назви: | Пути применения информационно-аналитической системы в учебном процессе Ways of applying the information-analytical system in the educational process |
Автори: | Зайцева, Т.В. Zaytseva, T. Щедролосьєва, Н.В. Щедролосьева, Н.В. Shchedroloseva, N. |
Ключові слова: | Інформаційно-аналітична система нові інформаційні технології в економіці інтегрований навчальний курс Информационно-аналитическая система новые информационные технологии в экономике интегрированный учебный курс Information-analytical system new information technologies in economy integrated training course |
Дата публікації: | 2003 |
Видавництво: | НПУ ім. М.П. Драгоманова |
Бібліографічний опис: | Зайцева Т.В. Шляхи застосування інформаційно-аналітичної системи в навчальному процесі / Т.В. Зайцева, Н.В. Щедролосьєва // Комп’ютерно-орієнтовані системи навчання: Зб. наук. праць. - К.: НПУ ім. М.П. Драго¬манова. – Випуск 7.-2003 – С.151-156. |
Серія/номер: | УДК: 518.51; |
Короткий огляд (реферат): | Сьогодні роботодавець диктує свої вимоги: знання спеціальності само по собі розуміється, далі – знання комп’ютерно-інформаційних технологій, західної мови ті ін. Є ще одна вимога, яка часто перекреслює відповідність всім зазначеним вище вимогам – це стаж роботи за спеціальністю. Що може протипоставити випускник Вузу? Тільки свою кваліфікацію, тобто те, що випускник знає та вміє на сьогоднішній день, і чого не знають спеціалісти зі стажем. Це володіння новими професійними технологіями. Звідси викладачі несуть відповідальність за наповнення таких курсів, як «НІТ в економіці», «НІТ в правознавстві», «НІТ в математиці», тощо. В таких курсах повинен робитися акцент не на вивчення обчислювальної техніки, а на навчання основ роботи з професійно-орієнтованими інформаційними системами. На 1 курсі навчання в Вузі студенти отримують знання та навички роботи з комп’ютерними програмами загального призначення, в подальшому вони повинні отримати навички використання комп’ютерних технологій в своїй професійній діяльності. Сегодня работодатель диктует свои требования: знание специальности само по себе разумеется, дальше - знание компьютерно-информационных технологий, иностранного языка и т.д. Есть еще одно требование, которое часто перечеркивает соответствие всем указанным выше требованиям - это стаж работы по специальности. Что может противопоставить выпускник ВУЗа? Только свою квалификацию, то есть то, что выпускник знает и умеет на сегодняшний день, и чего не знают специалисты со стажем. Это владение новыми профессиональными технологиями. Отсюда преподаватели несут ответственность за наполнение таких курсов, как «НИТ в экономике», «НИТ в правоведении», «НИТ в математике» и тому подобное. В таких курсах должен делаться акцент не на изучение вычислительной техники, а на обучение основам работы с профессионально-ориентированными информационными системами. На 1 курсе обучения в ВУЗе студенты получают знания и навыки работы с компьютерными программами общего назначения, в дальнейшем они должны получить навыки использования компьютерных технологий в своей профессиональной деятельности. Today, the employer dictates his requirements: knowledge of the specialty itself is understood, then - knowledge of computer and information technology, English language, etc. There is another requirement that often outlines compliance with all of the above requirements is a specialty work experience. What can a university graduate oppose? Only his qualification, that is, what the graduate knows and knows today, and what the trainees do not know. This is the possession of new professional technologies. From here, teachers are responsible for completing courses such as "NIT in Economics", "NIT in Law", "NIT in Mathematics", etc. Such courses should focus not on computer science but on learning the basics of working with professionally oriented information systems. In the first year of higher education students gain the knowledge and skills of working with computer programs of general purpose, in the future they should acquire the skills of using computer technologies in their professional activity. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://fi.npu.edu.ua/zbirnyk-kosn/75-zbirnyk-7?start=10 http://rep.ksma.ks.ua/jspui/handle/123456789/628 |
ISBN: | 966-954-42-5-4 |
Розташовується у зібраннях: | Кафедра суднових комп’ютерних систем та мереж |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Zaytseva_Tempus_Tasis.pdf | 501.21 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.