Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://rep.ksma.ks.ua/jspui/handle/123456789/606
Title: Новий підхід до навчання математики
Other Titles: Новый подход к обучению математике
New Approach to Learning Mathematics
Authors: Зайцева, Т.В.
Zaytseva, T.
Keywords: Комп'ютерно-орієнтована система навчання
стратегія формування успіху
нові інформаційні технології
Компьютерно-ориентированная система обучения
стратегия формирования успеха
новые информационные технологии
Computer-based learning system
strategy of success formation
new information technologies
Issue Date: 2000
Publisher: Олді-плюс
Citation: Зайцева Т. Новий підхід до навчання математики. Інтерактивне навчання: Досвід впровадження / Південно-українсь¬кий регіональний інститут післядипломної освіти педагогічних кадрів. – Херсон: Олді-Плюс, 2000. – С.68-72.
Abstract: Одним з найвагоміших недоліків традиційної методики навчання є не¬мож¬ливість забезпечення активного включення всіх учнів до навчального процесу. При поясненні нового матеріалу багато учнів не працюють у повну силу: деякі це вже знають, деякі не розуміють матеріал, окремі відхилились від теми. Орієнтація вчителя на середнього учня приводить до того, що сильні учні втрачають інтерес до предмету, а слабкі не можуть включитися до навчального процесу. Принцип активності вимагає від вчителя не тільки залучення учнів до діяльності, але й вказівку критеріїв добору найбільш раціональних її видів. Таким критерієм перш за все є адекватність змісту дій учнів засвоєним знанням, причому активність виступає як вимога відтворення учнями не тільки предметних дій, але й учбових дій, в ході яких відбувається засвоєння предметних вмінь. Звідси випливає, що зміст діяльності, яка організована за допомогою комп’ю¬терних навчаючих програм, повинен відповідати засвоєним знанням. Одним из самых популярных методов методологии является то, что он не может быть полностью вовлечен в процесс обучения. При наличии нового матерью-багато учатся не по-настоящему, а по-своему: де-факто не знают, что такое математике, что-то вроде того. Оркестр учителей на середину учения приводит к тому, что сильные учения затрагивают предмет, слабый и не имеющий отношения к навчалу процессов. Принципы деятельности в отношении неучастности в учёбе, а также во время критики доброй воли людей. Таким образом, все должно быть адекватно, если учить, что нужно знать, что нужно делать, чтобы учить детей, не относящихся к семье, а также учиться в семье. Звезды, дети, дети, дети и дети, участвующие в программе, могут быть уведомлены об этом. One of the few shortcomings of the traditional methodology of the beginning is the impossibility of actively engaging all the students before the primary process. When explaining the new material, the bagato doesn’t have to praise the power: you should know what to do, you shouldn’t do the same, the environment was more like that. The organization of the reader for the middle school lead up to the fact that strong scholars need to be interested in the subject, and the weak ones can not turn on before the initial process. The principle of vimaga’s activity of the reader is not only learned until the end of the year, but the first criterion of the criteria for the selection of the most rational views. Thus, the criterion for everything is the adequate relevance to the best knowledge, and moreover, the activity of the teacher is not the only subject matter, but the subject matter is more common. Zvidds viplivaє, scho zmіst dyalnostі, yak organized for the help of another computer’s third-party programs, is guilty of submission to his knowledge.
URI: http://rep.ksma.ks.ua/jspui/handle/123456789/606
ISBN: 966-95819-9-8
Appears in Collections:Кафедра суднових комп’ютерних систем та мереж

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Zaytseva_Interactiv.pdf11.67 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.