Please use this identifier to cite or link to this item: http://rep.ksma.ks.ua/jspui/handle/123456789/564
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorЗайцева, Т.В.-
dc.contributor.authorZaytseva, T.-
dc.date.accessioned2019-11-26T10:41:53Z-
dc.date.available2019-11-26T10:41:53Z-
dc.date.issued2002-
dc.identifier.citationЗайцева Т. Теоретична та методологічна основи викладання в середній школі розділу „Прикладне програмне забезпечення”. Комп’ютерно-орієнтовані системи навчання. 5. 2002. 101-112.uk_UA
dc.identifier.urihttps://fi.npu.edu.ua/zbirnyk-kosn/77-zbirnyk-5-
dc.identifier.urihttp://rep.ksma.ks.ua/jspui/handle/123456789/564-
dc.descriptionНауковий вісникuk_UA
dc.description.abstractМетою вивчення предмета “Основи інформатики та обчислювальної техніки” є формування у учнів теоретичної бази знань з основ інформатики та практичних навичок використання засобів сучасних інформаційних технологій у повсякденній практичній, зокрема навчально-пізнавальній, діяльності. Даний шкільний предмет розподілений на окремі розділи. На вивчення прикладного програмного забезпечення відповідно до програми 2001-2002 року відводиться 46 годин. Мета навчання розділу “Прикладне програмне забезпечення” - сформувати і розвинути у учнів знання, вміння та навички, необхідні для ефективного використання засобів сучасної інформаційної технології у своїй майбутній професійній діяльності. Целью обучения предмета "Основы информатики и вычислительной техники" является формирование у учащихся теоретической базы знаний по основам информатики и практических навыков использования средств современных информационных технологий в повседневной практической, в том числе учебно-познавательной, деятельности. Данный школьный предмет разделен на отдельные разделы. На изучение прикладного программного обеспечения в соответствии с программой 2001-2002 года отводится 46 часов. Цель изучения раздела "Прикладное программное обеспечение" - сформировать и развить у учащихся знания, умения и навыки, необходимые для эффективного использования средств современной информационной технологии в своей будущей профессиональной деятельности. The purpose of teaching the subject "Fundamentals of Informatics and Computer Engineering" is to form a theoretical knowledge base for students on the basics of computer science and practical skills in using modern information technologies in everyday practical, including educational, cognitive activities. This school subject is divided into separate sections. For the study of application software in accordance with the 2001-2002 program, 46 hours are allotted. The purpose of studying the "Application software" section is to form and develop in students the knowledge, skills necessary for the effective use of modern information technology in their future professional activities.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherНПУ ім. М.П. Драгомановаuk_UA
dc.relation.ispartofseriesУДК: 518.51;-
dc.subjectШкільний предмет «Основи інформатики та обчислювальної техніки»uk_UA
dc.subjectприкладне програмне забезпеченняuk_UA
dc.subjectтекстовий процесорuk_UA
dc.subjectШкольный предмет «Основы информатики и вычислительной техники»uk_UA
dc.subjectприкладное программное обеспечениеuk_UA
dc.subjectтекстовый процессорuk_UA
dc.subjectSchool subject "Fundamentals of Informatics and Computer Engineering"uk_UA
dc.subjectapplication softwareuk_UA
dc.subjectword processoruk_UA
dc.titleТеоретична та методологічна основи викладання в середній школі розділу „Прикладне програмне забезпечення”uk_UA
dc.title.alternativeТеоретическая и методологическая основы преподавания в средней школе раздела "Прикладное программное обеспечение"uk_UA
dc.title.alternativeTheoretical and methodological foundations of teaching in high school section "Application software"uk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Кафедра інноваційних технологій та технічних засобів судноводіння

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Zaytseva_Word.pdf162.09 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.