Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://rep.ksma.ks.ua/jspui/handle/123456789/46
Назва: Структура професійної англомовної підготовки майбутніх суднових механіків
Інші назви: Structure of professional Еnglish training of future ship engineers
Структура профессиональной англоязычной подготовки будущих судновых механиков
Автори: Юрженко, А.Ю.
Yurzhenko, А.Y.
Ключові слова: комунікативна компетентність
комунікативно-компетентнісний підхід
змішане навчання
MOODLE
communicative competence
communicative-competence approach
blended learning
коммуникативная компетентность
коммуникативно-компетентностный подход
смешанное обучение
Дата публікації: 2018
Видавництво: Інформаційні технології в освіті
Бібліографічний опис: Юрженко А.Ю. Структура професійної англомовної підготовки майбутніх суднових механіків / А.Ю.Юрженко // Інформаційні технології в освіті. - 2018. - № 37. - С. 137-148.
Серія/номер: УДК 378.147;
Короткий огляд (реферат): Роль морського ЗВО полягає у підготовці майбутнього компетентного працівника морського фаху таким чином, щоб він відповідав вимогам роботодавця і був здатний забезпечити, за умов перебування на судні, якісну професійну діяльність. Відтак, одним із ключових завдань підготовки суднового механіка є формування у нього комунікативної компетентності для якісного виконання професійних завдань на судні. Наше дослідження було направлено на опис професійного призначення майбутнього судного механіка; перелік засобів навчання; формування предмету професійної діяльності; опис виробничих функцій; окреслення його навчального середовища та перелік умов успішного професійного навчання. До професійного призначення майбутнього суднового механіка ми відносимо експлуатацію суднових енергетичних установок: головних та допоміжних механізмів, пов’язані з цими механізмами системи управління. У нашому досліджені проаналізовано традиційні та новітні засоби навчання Предметом професійної діяльності майбутніх суднових механіків окреслено суднові машини, механізми, устаткування та члени команди. Виробничі функції визначає Кодекс ПДНВ (Кодекс з підготовки і дипломування моряків та несення вахти). У досліджені перелічено переваги використання такого інформаційно-комунікативного педагогічного середовища як платформа MOODLE. В результаті нашого дослідження було доведено,що майбутні фахівці з експлуатації суднових енергетичних установок використовують новітні засоби навчання, або навчально-методичні онлайн матеріали для вивчення суднових машин, механізмів та устаткувань у морському ЗВО (Закладі Вищої Освіти) та інформаційно-комунікативному педагогічному середовищі. Використання комунікативно-компетентнісного підходу та електронних курсів на платформі MOODLE має потенційну освітню можливість як ефективний засіб для формування іноземної професійної компетентності майбутніх фахівців морської галузі.
Опис: Категорія В
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://rep.ksma.ks.ua/jspui/handle/123456789/46
ISSN: 1998-6939
Розташовується у зібраннях:Кафедра англійської мови з підготовки морських фахівців за скороченою програмою навчання

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Yurzhenko_blended.pdf1.11 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.