Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://rep.ksma.ks.ua/jspui/handle/123456789/441
Назва: | Застосування платформи дистанційного навчання щодо реалізації компетентністного підходу у підготовці фахівців |
Інші назви: | Применение платформы дистанционного обучения для реализации компетентностного подхода в подготовке специалистов The use of distance learning platform for the implementation of the competence approach to training |
Автори: | Зайцева, Т.В. Zaytseva, T. Кравцова, Л.В. Kravtsova, L. Камінська, Н.Г. Каминская, Н.Г. Kaminska, N. |
Ключові слова: | дистанційна система навчання компетентнісний підхід у навчанні тестування система підготовки фахівців дистанционная система обучения компетентностный подход в обучении тестирование система подготовки специалистов distance learning system competence-based approach in teaching testing system training |
Дата публікації: | 2016 |
Видавництво: | СумДПУ ім. А. С. Макаренка |
Бібліографічний опис: | Зайцева Т.В. Застосування платформи дистанційного навчання щодо реалізації компетентністного підходу у підготовці фахівців / Т.В., Зайцева, Л.В. Кравцова, Н.Г. Камінська Освіта. Інноватика. Практика : науковий журнал. Вип. 1(1) / Сумський державний педагогічний університет імені А. С. Макаренка, редкол.: О. В. Семеніхіна (гол.ред.) [та ін.]. – Суми : [СумДПУ ім. А. С. Макаренка], 2016. – С.19-22 |
Серія/номер: | УДК: 371; |
Короткий огляд (реферат): | В даній статті представлений досвід застосування платформи дистанційного навчання викладачів Херсонської державної морської академії, а саме, організація і проведення комплексного тестування для об'єктивного аналізу рівнів оволодіння курсантами професійних, загальнонаукових та інструментальних компетентностей. В статті описаний приклад створення ефективного інструменту оцінки професійної компетентності курсантів. Результати проведеного експерименту показали, що власний сайт дистанційного навчання є дієвим засобом як вивчення саме навчального матеріалу, так й перевірки якості його засвоєння; це об’єктивне оцінювання знань курсантів, їх компетентності як майбутніх фахівців та здатності виконувати складні завдання, що відносяться до їх професійної діяльності. В данной статье представлен опыт использования платформы дистанционного обучения преподавателей Херсонской государственной морской академии, а именно, организация и проведение комплексного тестирования для объективного анализа уровней овладения курсантами профессиональных, общенаучных и инструментальных компетентностей. В статье описан пример создания эффективного инструмента оценки профессиональной компетентности курсантов. Результаты проведенного эксперимента показали, что собственный сайт дистанционного обучения является действенным способом как изучения учебного материала, так и проверки качества его усвоения; это объективное оценивание знаний курсантов, их компетентности как будущих специалистов и их способности выполнять сложные задачи, относящиеся к их профессиональной деятельности. This article presents the experience of teachers of Kherson State Maritime Academy distance learning platform, namely, organizing and conducting complex testing for objective analysis of levels of mastering of professional cadets, general scientific competences and tools. This article describes an example of creating an effective tool for assessing the professional competence of students. Focusing on the results of education is topical today, and requires the recognition of qualifications obtained in the process of higher education and the development of education throughout life. |
Опис: | Науковий журнал |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://rep.ksma.ks.ua/jspui/handle/123456789/441 |
ISSN: | 2616-650X |
Розташовується у зібраннях: | Кафедра суднових комп’ютерних систем та мереж |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Zaytseva_distance_learning_system.pdf | 456.83 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.